Beantwoord

24 uur gratis Unlimited met Prepaid

• 3 juli 2017
  • 6 reacties
  • 962 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 84 reacties
Ik kreeg net een sms met dit bericht Verrassing! Wil jij ook het unlimited-gevoel ervaren? Log dan in op My T-Mobile, pak de promocode en sms die code naar .. Je ontvangt dan voor 24 uur lang 5000 MB data helemaal gratis. Nog geen My T-Mobile? Ga naar t-mobile.nl/my/registreren . Groeten, T-Mobile Actie geldig van 3-9 juli 2017. En waar kan ik in mijn t-mobile de promocode vinden ?? Maar als ik morgen de 24 uur gratis unlimtied met prepaid activeer is hij dan ook geldig tot die dag daarop 24 uur lang?? Of moet ik die promotiecode vandaag pakken is het alleen vandaag geldig die actie???
icon

Beste antwoord door David 3 juli 2017, 15:18

Hi allemaal,

Op het moment is de code nog niet zichtbaar in My T-Mobile. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen!

Aangezien we ook al een algemeen topic hebben gaat dit topic op slot. We zullen updates in het algemene topic plaatsen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

mijn zoon heb hem vandaag gehad ik kan de code ook niet vinden en hij heeft priepat
Kijk dat probleem heb ik ook
Reputatie 3
Ik kreeg net een sms met dit bericht Verrassing! Wil jij ook het unlimited-gevoel ervaren? Log dan in op My T-Mobile, pak de promocode en sms die code naar .. Je ontvangt dan voor 24 uur lang 5000 MB data helemaal gratis. Nog geen My T-Mobile? Ga naar t-mobile.nl/my/registreren . Groeten, T-Mobile Actie geldig van 3-9 juli 2017. En waar kan ik in mijn t-mobile de promocode vinden ?? Maar als ik morgen de 24 uur gratis unlimtied met prepaid activeer is hij dan ook geldig tot die dag daarop 24 uur lang?? Of moet ik die promotiecode vandaag pakken is het alleen vandaag geldig die actie???

Hi Huis,
Je mag zelf kiezen wanneer je de 5GB wilt activeren, als je het maar in de actieperiode doet, dit kan vanaf vandaag t/m 9 juli:) Dus je hebt nog tijd. De speciale "promocode/woord" kun je in je My T-Mobile account vinden, het staat vermeldt op de banner. Laat je nog even weten of het is gelukt?

Groetjes,
Marietta
Reputatie 3
mijn zoon heb hem vandaag gehad ik kan de code ook niet vinden en hij heeft priepat

Hi Michael,

Zie mijn vorige reactie naar "huis". Heeft je zoon al in zijn My T-Mobile account gekeken? Daar staat het:-) Ik hoor het ook graag of het bij jullie ook is gelukt!

Groetjes,
Marietta
ik heb deze sms ook gehad nu heeft mariettaR het erover dat het in de banner moet staan als je bent ingelogd op my tmobile maar nu staat daar bij mij niet die promocode
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Op het moment is de code nog niet zichtbaar in My T-Mobile. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen!

Aangezien we ook al een algemeen topic hebben gaat dit topic op slot. We zullen updates in het algemene topic plaatsen.