Beantwoord

250 MB bij opwaardering

• 10 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week mijn beltegoed met 10.00 euro opgewaardeerd maar heb geen gratis 250 mb gekregen.
Hoe zou dat kunnen komen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 augustus 2016, 11:36

Hoi Mientjw, welkom op het klantenforum.

Je krijgt geen mb's meer bij opwaarderen, omdat T-Mobile js gestopt met die actie. Je kunt nu voor 250 MB kiezen als je meespeelt met prepaid surprise, deze MB's zijn nog maar 7 dagen geldig. In dit topic wordt meer info gegeven over prepaid veranderingen.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Mientjw, welkom op het klantenforum.

Je krijgt geen mb's meer bij opwaarderen, omdat T-Mobile js gestopt met die actie. Je kunt nu voor 250 MB kiezen als je meespeelt met prepaid surprise, deze MB's zijn nog maar 7 dagen geldig. In dit topic wordt meer info gegeven over prepaid veranderingen.
Oke bedankt voor de reactie er stond op mijn bonnetje dat het nog wel gold dus vandaar de vraag
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mientjw,

Goed dat je even aangeeft dat het op de bon stond, want dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kun je aangeven in welke winkel en in welke plaats je beltegoed hebt gekocht? Dan geef ik het door zodat de informatie op de bon aangepast kan worden. Alvast bedankt!

Nog even iets anders: ik zie dat je PrePaid standaard hebt. Gezien jouw opwaarderingen in het verleden kun je overstappen naar PrePaid Voordeel 50%, dan heb je een stuk voordeligere tarieven. Op deze pagina kun je je huidige prijsplan bekijken en hier de tarieven van PrePaid Voordeel 50%. Als je wilt overstappen, sms dan VOORDEEL naar 1414. Je kunt ook je tariefplan wijzigen via My T-Mobile.

Ik zie je reactie graag tegemoet over de bon!
Beste Thalina,
Het was bij de Kruidvat in Scherpenzeel.
Bedankt voor de tip over het prepaid voordeel. Wat moet je doen om over te stappen en wat zijn dan precies de verschillen
Dat kun je zelf nalezen, Thalina heeft de linkjes naar je huidige prijsplan en het 50% voordeel prijsplan met je gedeeld in haar bericht. 😉 Hoe je overstapt op prepaid voordeel staat ook in haar bericht.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mientjw,

Bedankt voor de terugkoppeling! 🙂 Soms staat er nog een lange tijd de verkeerde info op de bonnen bij externe aanbieders, zoals Kruidvat. Ik heb het gelijk doorgezet.

Kaassausje (eigenlijk Thalina dus) heeft je alle informatie verder gegeven over PrePaid Voordeel en hoe je hier naar kunt overstappen.

Als er nog vragen zijn, let us know!

Reageer