Beantwoord

250MB bij opwaarderen afgeschaft?

• 15 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb zojuist 10€ prepaid tegoed opgewaardeerd. Normaal kreeg ik hierbij 250MB internet te gebruiken binnen 30 dagen + t-mobile surprise. Nu kreeg ik alleen t-mobile surprise en daar won ik 250MB voor 7 dagen. Ik hoop niet dat het afgeschaft is. 😞
icon

Beste antwoord door MichelD4 15 augustus 2016, 21:42

Beste RWw,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik kan mij goed voorstellen, dat je verbaasd stond dat je geen 250 MB kreeg nadat je had opgewaardeerd met € 10,- , maar alleen nog een code om T-Mobile Surprise te kunnen spelen.
Gelukkig won je toen wel die 250 MB, die helaas maar een week (7 dagen) geldig is.

T-Mobile kan dit soort acties met regelmaat wijzigen, en daarvoor in de plaats weer nieuwe lanceren, wat nu ook het geval is.
Je krijgt namelijk bij elke opwaardering, alleen nog een code om mee te kunnen spelen met T-Mobile Surprise, waarmee je vervolgens kunt kiezen uit 250 MB of 20-50 belminuten of 20-30 sms'jes met een beperkte geldigheid.
Die 250 MB die voorheen 30 dagen geldig was, is er dus helaas niet meer!

Alles hierover kun je lezen via deze link over prepaid.

Hoop hiermee je wat meer duidelijkheid te hebben gegeven, ondanks het feit dat je geen gebruik meer kunt maken van die 250 MB na elke opwaardering (geldigheid 30 dagen).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Beste RWw,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik kan mij goed voorstellen, dat je verbaasd stond dat je geen 250 MB kreeg nadat je had opgewaardeerd met € 10,- , maar alleen nog een code om T-Mobile Surprise te kunnen spelen.
Gelukkig won je toen wel die 250 MB, die helaas maar een week (7 dagen) geldig is.

T-Mobile kan dit soort acties met regelmaat wijzigen, en daarvoor in de plaats weer nieuwe lanceren, wat nu ook het geval is.
Je krijgt namelijk bij elke opwaardering, alleen nog een code om mee te kunnen spelen met T-Mobile Surprise, waarmee je vervolgens kunt kiezen uit 250 MB of 20-50 belminuten of 20-30 sms'jes met een beperkte geldigheid.
Die 250 MB die voorheen 30 dagen geldig was, is er dus helaas niet meer!

Alles hierover kun je lezen via deze link over prepaid.

Hoop hiermee je wat meer duidelijkheid te hebben gegeven, ondanks het feit dat je geen gebruik meer kunt maken van die 250 MB na elke opwaardering (geldigheid 30 dagen).
Hallo ik heb dit probleem ook vorige maand en vandaag weer. Het staat wel duidelijk op de opwaardeerbon dat je bij 10 euro opwaardeers 250 mb krijg.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Muisje28,

In deze link wordt ook uitgelegd dat nog niet alle bonnen up-to-date zijn. Hier kan soms wat tijd overheen gaan, omdat het ook aan de partij ligt die de bonnen levert. Het is echter wel echt zo wat MichelD4 aangeeft. De 250 MB zit nu niet meer standaard bij de opwaardering, maar bij PrePaid Surprise. Overigens zijn de databundels bij PrePaid wel groter geworden, wellicht past dit bij je wensen?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Reageer