Beantwoord

4G werkt niet

• 7 september 2017
  • 4 reacties
  • 1071 Bekeken

Hallo, ik heb een prepaid simkaart en gebruik dus niet zo veel mijn 4G. Een tijdje terug heb ik zelf een nieuwe telefoon gekocht (Galaxy S6) en daar paste mijn oude simkaart niet in. Ik heb toen een nieuwe simkaart aangevraagd en na een tijdje toen ik 4G nodig had bleek het niet te werken. Het gaat wel aan en je ziet 4G boven aan je scherm maar je hebt gewoon geen internet. Met mijn oude telefoon had ik dit niet. Weet iemand wat ik nu moet doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 september 2017, 16:35

Hoi StefanDeMan, welkom op het klantenforum.

Heb je wel een keuze gemaakt voor een prepaid internetbundel of betalen per MB? Anders werkt het internet inderdaad niet. In dit topic kun je daar meer over lezen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je zou zeggen dat de instellingen goed staan omdat je 4G hebt. Als het kan probeer je kaart een keer in een ander toestel en kijk dan of het probleem is opgelost . Doet het daar in ook niet goed dan denk ik dat er met je prepaid abonement wat aan de hand is .
Hoi StefanDeMan, welkom op het klantenforum.

Heb je wel een keuze gemaakt voor een prepaid internetbundel of betalen per MB? Anders werkt het internet inderdaad niet. In dit topic kun je daar meer over lezen.
Ik heb mn internet ingesteld volgens die link en het doet het weer!

Bedankt voor jullie hulp!
Graag gedaan. 🙂

Reageer