Beantwoord

5 euro gratis tegoed bij adres registratie

  • 24 juli 2019
  • 4 reacties
  • 599 Bekeken

Ik heb diverse malen mijn adres en gegevens geregistreed in de app, maar de 5 euro gratis tegoed is nog steeds niet bijgeschreven (zou binnen 24 uur gebeuren). Ik heb de indruk dat het systeem en/of de mytmobile app niet werkt.
icon

Beste antwoord door Hajar 25 juli 2019, 10:03

Hi Peter,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat het niet goed gaat met registreren. Ik heb daarom direct een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Je krijgt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling. Mocht je niks horen, trek dan even aan de bel!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat het niet goed gaat met registreren. Ik heb daarom direct een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Je krijgt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling. Mocht je niks horen, trek dan even aan de bel!
Hi Hajar,

Inmiddels zijn we 5 werkdagen verder, maar heb tot op heden nog geen terugkoppeling mogen ontvangen. Bij deze trek ik dus even aan de bel.

Groeten,

Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Het probleem is nog niet opgelost, maar ik heb je inmiddels 5 tegoed gegeven. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!
Ik zit er al meer dan 6 weken op te wachten tot het opgelost is.
Nu met een andere simkaart geprobeerd en nu staat ook de €5. Er niet eens meer op dus je loopt €10 mis. Ze doen er niets aan geen tegoed helemaal niets.
Ben er klaar mee ga naar een andere provider

Reageer