Beantwoord

5 euro weg maar geen nieuwe bundel?

  • 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 533 Bekeken

Hoi, ik maak al heel lang tevreden gebruik van de Internet S bundel met 300mb voor 4.95 p maand.
Vandaag liep de bundel weer af en zoals gewoonlijk wordt die automatisch verlengd voor weer een maand.
Nu is er wel 4.95 van m'n tegoed af maar geen nieuwe internetbundel geactiveerd.. :/
Weet iemand hoe dit mogelijk is?
Alvast bedankt!
Gr, martin
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 13:39

Hi Martin,

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om een bundel te activeren. Onze PrePaid bundels zijn gewijzigd. In dit topic kun je alle informatie vinden over PrePaid.

Ik wens je een fijne jaarwisseling!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Martin,

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om een bundel te activeren. Onze PrePaid bundels zijn gewijzigd. In dit topic kun je alle informatie vinden over PrePaid.

Ik wens je een fijne jaarwisseling!
Dankje voor je reactie Hajar, ik zag inderdaad dat T-mobile de bundels opeens veranderd had.
Helaas mis ik wel nog steeds 5 euro van m'n tegoed wat er om onduidelijke redenen afgehaald is.
Kun je dit misschien nog rechtzetten voor mij??

Een mooi 2019 iedereen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi MR-tin,

Geen zorgen, ik heb die meteen voor je teruggezet! 😃 Fijn 2019!!

Reageer