Beantwoord

50% korting icm Bonus SMS?

Ik heb nu een soort van happy deal ....als ik voor 10€ opwaarderen krijg ik 300 smsjes gratis als ik me aanmeld voor de 50% korting komt dat dat te vervallen?.....ik ben al tientallen jaren klant ?
icon

Beste antwoord door centaur 2 februari 2015, 19:44

Inderdaad het tariefsplan bonus sms gaat vervallen als je de 50% korting tariefsplan aktief hebt gemaakt.
Je kan dan ook niet meer terug naar bonus sms.

Groetjes,
Centaur

Bekijk origineel

6 reacties

zo ver ik uit ervaring kan concluderen is dat bepaalde acties die je hebt komen te vervallen als je er iets nieuws voor in de plaats kiest. Ik ga er van uit in jouw geval dat je happy deal komt ver vervallen en inderdaad de 50% actie daar de plaats van in neemt.
Reputatie 6
Badge +8
Inderdaad het tariefsplan bonus sms gaat vervallen als je de 50% korting tariefsplan aktief hebt gemaakt.
Je kan dan ook niet meer terug naar bonus sms.

Groetjes,
Centaur
Ik heb me niet aangemeld voor de 50% korting en toch zijn mijn smsjes weg van mijn happy deal Hoe kan dat ?
Ik heb op 02.02.2015 opgewaardeerd voor 10 € dan krijg ik tot het einde van de maand 300 smsjes .....mijn besteed is inmiddels op en kan ik ineens geen smsje meer versturen reden niet genoeg beltegoed pfffffff
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cynthia,

Ik snap dat je gebruik wilt maken van de bonus sms' jes. Maar wanneer je met € 10,- of meer opwaardeert, ontvang je pas de volgende maand eenmalig de gratis sms'jes. Je hebt op 2 februari opgewaardeerd, je ontvangt de sms'jes op de eerste dag van de volgende maand, dat is in dit geval op 1 maart. Je hebt momenteel geen gratis sms'jes aangezien je in januari niet hebt opgewaardeerd. Alle informatie hierover lees je op deze pagina.

Wil je ons laten weten of alles zo duidelijk is? 🙂
Dank je wel AmyP ik heb idd al jaren de bonus.

Reageer