Beantwoord

Aanmaken account werkt niet, geen SMS

• 15 juni 2019
  • 1 reactie
  • 861 Bekeken

Hoi iedereen,

ik wil een account aan maken / SIM registreren (ect) maar ik krijg geen SMS met een code. Via de Tmobile SIM laden de pagina's dermate traag dat ik time-outs krijg.
Via een ander netwerk werkt de site wel perfect en snel. Maar als ik daar het 06 nummer invoer krijg ik de melding dat er al een account is. Als ik vervolgens de 'gegevens op vraag' krijg ik weer geen SMS. De optie via mail opvragen werkt ook niet, al denk ik niet dat die kan werken omdat ik die nog moet opgeven.... :)

Het lijkt er op dat er een storing is bij T-mobile omdat ik het op twee nieuwe SIMkaartjes heb geprobeerd en hetzelfde ervaar. De klanteningang heeft beperkte openingstijden dus wellicht dat iemand deze melding ergens kan neerleggen.
icon

Beste antwoord door David 17 juni 2019, 10:26

Hoi @trankil0,

Dat is niet erg handig! Er zijn mij geen storingen bekend van dit weekend, rondom het activeren van de simkaarten, maar er waren wel andere werkzaamheden. Wellicht had dit enig effect op het activeren en aanmaken, dat kan soms gebeuren. Heb je het erna nogmaals geprobeerd en/of vandaag? Zo niet, dan raad ik aan om dit nog even te proberen!

Als het dan niet lukt, stuur mij dan (via een privébericht) even het telefoon- en simkaartnummer. Dan ga ik kijken waarom het niet lukt en dit verder oppakken! Het kan zijn dat ik je nog om wat extra gegevens vraag, maar dat komt via privébericht dan wel.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @trankil0,

Dat is niet erg handig! Er zijn mij geen storingen bekend van dit weekend, rondom het activeren van de simkaarten, maar er waren wel andere werkzaamheden. Wellicht had dit enig effect op het activeren en aanmaken, dat kan soms gebeuren. Heb je het erna nogmaals geprobeerd en/of vandaag? Zo niet, dan raad ik aan om dit nog even te proberen!

Als het dan niet lukt, stuur mij dan (via een privébericht) even het telefoon- en simkaartnummer. Dan ga ik kijken waarom het niet lukt en dit verder oppakken! Het kan zijn dat ik je nog om wat extra gegevens vraag, maar dat komt via privébericht dan wel.

Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer