Beantwoord

[Actie] Voorwaarden Dubbele Donderdag

• 14 februari 2018
  • 40 reacties
  • 5418 Bekeken

Toon eerste reactie

40 reacties

Opwaardeer met Eur25 maar kreeg geen Eur20 tegoed :?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gsteyn,

Het ging in dit geval om een actie op €20,- specifiek, niet om andere bedragen. Aangezien het onze eerste keer met deze actie was, maak ik hier een uitzondering in en ken de extra €20,- tegoed alsnog toe. Houd er in het vervolg rekening mee dat het dus om een specifieke verdubbeling gaat! 😉 Je kunt het extra beltegoed nog tot en met 15 maart gebruiken.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten!
Hi

Ik heb gebruik gemaakt van de dubbele donderdag actie en probeer nu al een paar dagen mijn internetbundel aan te schaffen. Ik kan echter de bundels van 1000mb en 2000mb niet kiezen. Ik gebruik mijn tegoed vooral voor de bundels en ga geen 4,95 betalen voor 300mb als ik genoeg geld heb voor een bundel van 2000mb.

Graag hulp hierbij.

Bvd

Leroy
Edit van voorgaande bericht:

Het blijkt dat ik eerst mijn bestaande bundel moest opmaken voordat ik de bundels van 9,95 of 14,95 kan kopen. Wist ik niet.

Vind het wel vreemd dat de kleine (duurdere) bundels wel te koop zijn voordat je oude bundel op is. Daar zou ik wel graag uitleg over willen.

Bvd

Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leroy,

Wanneer je een databundel hebt aangeschaft bij PrePaid, dan zou het niet mogelijk moeten zijn om een andere databundel te bestellen. Het maakt dan niet uit om welke hoeveelheid het gaat. Ik zie dat je ondertussen een M-bundel hebt aangeschaft, dus dat is in ieder geval goed gegaan! Ik zie niet terug dat je nu een kleinere bundel toe kunt voegen. Wat ik wél zie is de mogelijkheid om Unlimited Data Vandaag NL of de Unit-bundel aan te schaffen. Dit zijn ook allebei databundels, maar niet in de "traditionele" zin, zoals dat bij jouw huidige databundel het geval is. Hier zitten namelijk andere voorwaarden aan verbonden en kun je gebruiken in combinatie met jouw databundel.

Mocht je bij jou toch weer zien dat je een bundel aan kunt schaffen, naast de huidige databundel, laat het dan even weten! Als je dan gelijk een screenshot toevoegt aan jouw reactie, dan zou dat helemaal top zijn! We horen in ieder geval graag of alles helder is! 🙂
Hi David

Helemaal helder.

Bedankt!

Mvg

Leroy
Wat een klote-actie van T-mobile. In de sms die ik kreeg stonden geen voorwaarden voor het verdubbelen van mijn beltegoed. Nu merk ik achteraf pas dat die 20 euro maar een maand geldig is. Ik bel nog geeneens voor 20 euro in een half jaar, laat staan in een maand. Die 20 euro dienen ze gewoon om te zetten naar een tegoed voor onbepaalde tijd.
Hi David,

Jij hebt eerder een vraag over de dubbele donderdag actie voor mij beantwoord.

Nu heb ik een andere vraag.

Hoe kan het dat er beltegoed van mijn normale tegoed afgaat terwijl ik nog tegoed over heb van de dubbele donderdag actie tot 17 maart?

Zou jij hier naar willen kijken?

Bvd

Leroy
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leroy,

Natuurlijk kunnen we daar met jou naar kijken!

Ik zie op dit moment inderdaad nog geen verbruik terug uit jouw Dubbele Donderdag tegoed en ik heb even uitgezocht waarom dat het geval lijkt te zijn.

Alles wat je zou bellen of SMS'en zou uit dat tegoed moeten verdwijnen, maar internetgebruik gaat af van de bundel die je aan hebt staan. Het is niet mogelijk om internet te verbruiken uit het Dubbele Donderdag tegoed. Daarnaast zie ik één SMS op 21 februari naar een SMS dienst. Het Dubbele Donderdag tegoed is alleen geschikt om te bellen naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en te sms'en naar een Nederlands nummer. Bellen naar het buitenland, servicenummers en sms diensten gaan gewoon van het normale tegoed af.

Dit kan dus verklaren waarom je hebt gezien dat er beltegoed af is gegaan uit het normale tegoed! Ik hoop dat zo alles duidelijk is. Mocht je toch denken dat het verkeerd gaat, dan hoor ik graag de dagen en tijdstippen waarop je gebeld en/of geSMSt hebt, zodat ik dit verder kan uitzoeken!
Beste Jaimy,

Ik heb even gekeken. Ik heb geen sms gestuurd, behalve naar jullie enquête. Daarnaast heb ik een internet bundel gekocht van de dubble donderdag actie dus daar zou het internet gewoon af moeten gaan. Ook in de EU, want ben 1 of 2x in Duitsland geweest.

Jullie kunnen al mijn gesprekken, smsen en internet gebruik zien dus ik wil jullie toch graag vragen om hier nog eens goed naar te kijken.

Mvg en bvd

Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leroy,

Ik zie alleen terug dat er 2 bundels zijn aangeschaft, een S- en een M-bundel. Dat zijn eigenlijk de "grote" kosten. Het SMS'je kostte inderdaad 10 cent, dus tot zover klopt het allemaal. Ik zie alleen verder geen extra kosten terug. Zou je kunnen aangeven aan wat voor bedrag we moeten denken? We kunnen dan misschien ontdekken waar het verschil zit, want ik zie verder niet iets terug waar beltegoed wordt afgeschreven, dit gebeurt allemaal uit jouw bundel. Dus het lijkt goed te gaan! 🙂

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Hi David,

Mijn beltegoed heb ik met 20,- opgewaardeerd op de dubbele donderdag actie.

De bundels heb ik met het actie tegoed gekocht en de standaard 20,- is on aangebroken gebleven.

Zoals ik al zei heb ik alleen de vragenlijst voor het contact met jou via sms beantwoord via sms. Ik zou niet weten waarom er 10cent sms kosten af zouden moeten gaan als ik verder nooit sms. Waar is die sms naartoe gestuurd dan?

En mijn standaard beltegoed zou gewoon nog op 20,- moeten staan en daarnaast het restand van de dubbele donderdag actie.

Mvg

Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leroy,

Dankjewel voor je reactie. Ik ben gelijk voor je gaan kijken, want er klopt inderdaad iets niet! Een sms kost €0,10 dat kun je terugzien op onze tarievenlijst. Je hebt met je €20 promotietegoed voor €14,90 aan bundels gekocht dus je zou nog €5,10 promotietegoed moet hebben en nog €19,90 van je standaard tegoed. Ik zie dat je €5 misloopt die ik nergens terug kan vinden in je verbruik. Ik heb je daarom gratis €5 tegoed gegeven zodat je weer €20 standaard tegoed hebt.

Ik hoop dat je hier blij mee bent! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hi Hajar,

Hartelijk dank voor jullie snelle hulp en correcties.

Fijn dat jullie zo'n goede service leveren!

Keep it up!

Mvg

Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Leroy! Geniet ervan! 😃

Reageer