Beantwoord

[Actie] Voorwaarden Dubbele Donderdag

• 14 februari 2018
  • 40 reacties
  • 5427 Bekeken

Ik kreeg net een sms dat ik morgen mijn opwaardering verdubbelt krijg. Geldt dit ook voor een opwaardering van 10€?
icon

Beste antwoord door David 15 februari 2018, 08:59

Hey allemaal,

Het is inderdaad Dubbele Donderdag vandaag! 🙂 Bij elke opwaardering van €20,- doen wij er gratis €20,- promotietegoed bij. Aangezien dit promotietegoed is, is het inderdaad 30 dagen geldig. Van deze extra €20,- kun je ook bundels aanschaffen! :)

Zie het als een mooi extra voordeel, want het is toch maar mooi een verdubbeling van je beltegoed! 😃
Bekijk origineel

40 reacties

Ik vraag me af of die gratis 20€ onbeperkt geldig is of net als de surprise een week
Nee, de bonus 20 euro is slechts 30 dagen geldig.
Erg slecht dat t-mobile dat er niet eerlijk bij verteld.

En je kunt er ook geen pre-paid bundels mee kopen.
Tja, waarschijnlijk levert dit meer teleurgestelde dan tevreden klanten op.
Precies... dit is dus de info die ik zocht. Heel erg onnetjes. Ik haal het in ieder geval niet!!! Onzin.
Kan echt nergens de voorwaarden van deze Aktie vinden. Leek al te mooi om waar te zijn. Zo jammer......
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Het is inderdaad Dubbele Donderdag vandaag! 🙂 Bij elke opwaardering van €20,- doen wij er gratis €20,- promotietegoed bij. Aangezien dit promotietegoed is, is het inderdaad 30 dagen geldig. Van deze extra €20,- kun je ook bundels aanschaffen! :)

Zie het als een mooi extra voordeel, want het is toch maar mooi een verdubbeling van je beltegoed! 😃
Hoi David
Ik wil nog steeds weten waar de voorwaarden staan voor deze Aktie.
- Kun jij hier een linkje plaatsen naar de voorwaarden?
- Klopt het dat je geen Prepaid bundels kunt aanschaffen van deze verdubbeling?

Blijft toch allemaal een beetje vaag....
Ik heb het "Pre-paid voordeel 50%" tariefplan maar kan nergens op de website de bijbehorende tarieven vinden. Waar vind ik die?
Reputatie 2
Oh, jammer. Wellicht kan het bonusbellen (150 minuten gratis na opwaarderen) weer terugkomen aangezien het samenbellen uitgefaseerd wordt? En eventueel grotere belbundels. Zeker voor de prepaidbellers die niet in een groep zitten moet dat toch mogelijk zijn.
Hoop op een positeve reactie 🙂
Reputatie 2
Hallo MEvL, heb het voor je opgezocht:

Wat zijn de tarieven met PrePaid Voordeel?

Bij T-Mobile is je opwaardeertegoed onbeperkt houdbaar. Het enige wat je hoeft te doen is een keer in de 6 maanden zelf bellen, sms'en, internetten of opwaarderen.

Tarieven PrePaid Voordeel*

Internet € 0,05 per MB
Bellen € 0,15 per minuut
Sms € 0,10 per sms

Gedetailleerde informatie is te vinden via onderstaande link:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven
Jammer dat het alleen bij een opwaardering van 20 euro is en niet ook bij andere (kleinere) bedragen.
Teleurstellende actie alweer .Net als toen die 5000 mb die je gratis kreeg op een bepaalde dag bij opwaardering afgelopen zomer. Was dan weer niet geldig in het buitenland. Zelf verbruik ik geen 20 euro per maand. Ik dacht eerst ook dat deze actiebundel onbeperkt geldig was. Sinds dag 1 ben ik al klant en weet van vroeger dat dergelijke acties vroeger echt onbeperkt waren. Kwamen dergelijke acties maar weer terug net als destijds gratis beltegoed sparen. Misschien toch maar eens naar een voordeliger provider uit gaan kijken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers!

Op de website van PrePaid opwaarderen is nu ook een melding toegevoegd over Dubbele Donderdag, om verwarring over de houdbaarheid en bedrag te voorkomen! Het extra tegoed is dus 30 dagen houdbaar, daar kun je natuurlijk 30 dagen flink mee aan de slag en als je dus geen €20,- verbruikt, dan betaal je eigenlijk gewoon een maand niets. Toch weer profijt van de actie! :)

Het is óók mogelijk om bundels te kopen van het promotietegoed. Dit is nu alleen bij Dubbele Donderdag het geval. Je kunt dus ook bundels kopen van het extra geld.

Er staan op het moment geen nieuwe PrePaidbundels op de planning. Bij PrePaid Surprise kun je ook extra minuten, MB's en SMS'jes winnen, naast allerlei andere mooie prijzen, zoals deze maand tickets voor Disneyland of een gloednieuwe televisie! 😃
Hey David,

Hoewel ik de snelle uitleg en het snel schakelen enorm waardeer van T-mobile, ben ik bekend of T-mobile wel bekend is met de uitdrukking: je eigen graf graven. Dat is in mijn mening wat er nu gebeurd is. Mensen blij maken met een actie, die in mijn mening nogmaals gewoon flut is.

Ik kan ook gewoon twee keer tien euro opwaarderen en op basis van de surprise belminuten hebben en dan heb ik twee weken lang ook weer leuk belminuten.
Ik kreeg net een sms dat ik morgen mijn opwaardering verdubbelt krijg. Geldt dit ook voor een opwaardering van 10€?
Kan ik met het gratis tegoed ook 0900 nummers bellen?
Reputatie 7
Badge +20
@NVTnaam

Jammer om te lezen dat deze actie voor jou niet in je behoeften voorziet. Deze actie is gelukkig wel voor velen anderen van toegevoegde waarde en hopelijk is de volgende actie weer iets waar jij profijt uit kunt halen. 🙂

@Fpt

Nee, het bellen van servicenummers valt niet binnen het promotionele tegoed en kan ook niet vanuit een belbundel worden gedaan. Dit zijn dus extra kosten en die worden dan van het reguliere beltegoed gehaald. Handig om rekening mee te houden! 🙂
Hoi David kun je de bundels uit het promotietegoed alleen vandaag aanschaffen of gewoon ook gedurende de hele periode van 30 dagen. En zijn de aangeschafte bundels dan wel geldig zoals de normale houdbaarheidstermijn die voor de bundels geld?
Ik ben erin getrapt, heb alleen SMS gezien waarbij niets staat over de 30 dagen en ook via de link die erbij stond helemaal niets over de actie.
Gezien vroeger ook deze acties waren ging ik er van uit dat deze nu ook onbeperkt waren, helaas niet dus - en ook niets meer aan te doen volgens klantenservice.
Tijd om maar eens verder te kijken dan T-mobile oplichting, daaaaaag
Reputatie 2
Bedankt voor de toelichting David. Hopelijk komen er meer van zulke verrassingen.
Heel jammer T-mobile........ dit hebben jullie toch niet nodig !!!
Verdienen zoveel geld aan ons.........maak eens een echte leuke actie
zonder dat we ons beet genomen voelen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey lezers,

Bedankt voor alle feedback, vragen en opmerkingen! De actie was wellicht niet voor iedereen even waardevol, maar we zien gelukkig wel terug dat er veelvuldig gebruik van is gemaakt, dat is mooi! Wie weet wat de volgende actie brengt... ;)

Je kunt natuurlijk altijd meedoen voor toffe prijzen met PrePaid Surprise, dus vergeet ook daar niet aan mee te doen! 🙂

@Ctgalinka, je kunt de bundels gewoon alle 30 dagen aanschaffen, dat hoefde niet specifiek gister!

Mochten er nog vragen zijn, let us know!
Jammer dat de bundels die je kunt aanschaffen ook maar 30 dagen duren. Nu kan zij tot maximaal 15 april 2018 van de 20 euro kado genieten. Ik had voor mijn vrouw 20+20 extra euro opgewaardeerd om het hele jaar mee vooruit te kunnen met in het vooruitzicht om in onze vakantie in de maanden juni en juli een databundel aan te schaffen. Erg teleurstellend is jullie oplossing voor prepaid gebruikers die hierin getrapt zijn. Jullie geven zelf toe dat er verwarring over was. Een prepaid gebruiker zal niet zoveel bellen of internetten (20€ in 30 dagen). Als dat wel zo zou zijn dan is een abbo altijd voordeliger.Hopelijk kunt u nog eens naar de voorgestelde oplossing kijken en deze aanpassen. Alvast dank .
Hoi Bas,

Bedankt voor de verduidelijking. Hoe weet ik zeker dat die extra 20 euro gebruikt wordt voor het kopen van die bundel? Waar kan ik dan die bundel kopen en zijn die ook te gebruiken in het buitenland?

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,

Pim
Hoi David de aangeschafte bundels zij dan hun gewone geldigheid geldig. Dus na aanschaf een maand. Met vriendelijke groet, Galinka
Morgen is het DUBBELE DONDERDAG! Dat betekent, waardeer morgen op met E20,- en krijgt E20,- van ons! Dus nog meer kunnen bellen, sms'en en langer online! Actie is geldig op donderdag 15 februari tot 23:59 uur. Mis dit niet! Check t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen voor alles over opwaarderen. Groeten, T-Mobile. Hallo klantenservice, dit was het sms bericht wat ik woensdag van jullie heb ontvangen. Daarin staat geen enkele voorwaarde dat het tegoed 30 dagen geldig is. Pas later hebben jullie dat aangepast. Wellicht zijn velen die van uw aanbod gebruik hebben gemaakt in de veronderstelling dat de €20 extra beltegoed onbeperkt is. Met vr. gr
Reputatie 7
Badge +20
Hey lezers!

De bundels zijn inderdaad 30 dagen geldig, dus je kunt deze na 29 dagen van het extra tegoed aanschaffen en dan heb je dus nog een maand extra profijt. Op deze pagina vind je alle bundels die er aan te schaffen zijn en deze zijn ook in de EU te gebruiken.

Bij toekomstige acties zullen we jullie feedback ook meenemen en de voorwaarden duidelijker naar voren laten komen. Voor de afgelopen Dubbele Donderdag wordt hier verder niets meer in aangepast.

Als er nog andere vragen zijn, stel ze gerust!

Reageer