Vraag

Actieve bundel toch stiekem verlengen ?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
LS,

1-malig in het buitenland een databundel op mijn prepaid gezet die ik verder niet met data gebruik of wens te gebruiken. Na aanschaf gelijk via de app de nog actieve bundel op NIET maandelijks verlengen gezet.

Vandaag (2 weken later) verrast met deze melding;
Beste klant, je internetbundel is op. Je betaalt nu het standaard tarief. Je bundel wordt automatisch verlengd op 08-05-2019. Wil je meteen verder internetten? Neem een nieuwe bundel via de My T-Mobile app of kijk op https://t-mobile.nl/bundels Groeten, T-Mobile.

Bizar, immers,
  1. ik heb geen data op mijn prepaid....... of is 0 euri voor 0 Mb hier de standaard boodschap?
  2. Gaan we nu toch automatisch verlengen, ondanks dat de app nog steeds zegt het niet te doen?
Afwachten wat er 8 mei (niet) gebeurd en in de pen achteraf of valt hier vooraf nog duidelijkheid te krijgen.

Wie heeft er een tip voor mij?

grt
J

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi J,

Ik kijk graag met je mee. Kun je mij een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres sturen?

Reageer