Beantwoord

Activeren internetbundel op iPad lukt niet

Ik wil bundel van 200 MB kopen, maar krijg melding dat er geen bundel beschikbaar is. Beltegoed voldoende. Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Issam 8 september 2015, 10:31

Hi r.j.bos

Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Vreemd dat het niet lukte om de bundel aan te schaffen. Goed dat je het bij ons aangeeft.

In het systeem zie ik dat je op 3 september MB's toegekend hebt gekregen naar aanleiding van de opwaardering op dezelfde dag. Je kan hier momenteel gebruik van maken. Bij het Laptop PrePaid tariefplan kan je geen internetbundels. Hierbij gelden namelijk andere voorwaarden. Neem een kijkje op de prijslijstpagina van het Laptop PrePaid tariefplan voor meer informatie.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Heb je nog aanvullende vragen? Dan horen we dat graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi r.j.bos

Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Vreemd dat het niet lukte om de bundel aan te schaffen. Goed dat je het bij ons aangeeft.

In het systeem zie ik dat je op 3 september MB's toegekend hebt gekregen naar aanleiding van de opwaardering op dezelfde dag. Je kan hier momenteel gebruik van maken. Bij het Laptop PrePaid tariefplan kan je geen internetbundels. Hierbij gelden namelijk andere voorwaarden. Neem een kijkje op de prijslijstpagina van het Laptop PrePaid tariefplan voor meer informatie.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Heb je nog aanvullende vragen? Dan horen we dat graag!
Sinds wanneer geldt dit? Ik heb de afgelopen jaren altijd heel eenvoudig mb's bundels voor mijn iPad kunnen aanschaffen. Omdat ik in het buitenland woon en slechts een paar keer per jaar naar Nederland kom, heeft het voor mij geen enkele zin om een abbonement af te sluiten.
Hebben jullie je klanten hier over geinformeerd? Dan spijt het me dat ik dat bericht nooit gezien heb, want ik zit nu dus al een uur tevergeefs te proberen om MBs aan te schaffen. Daarvoor heb ik o.a. mijn "beltegoed" (vrij nutteloos op een iPad) verhoogd met 15 Euro, in de hoop dat ik via dat beltegoed MB's zou kunnen kopen.
Ik begrijp dus dat dat niet meer kan. Kunt u het onbruikbare bedrag van 15 euro beltegoed in dat geval op mijn rekening terugstorten?
Vast dank voor het antwoord!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Iptamenos,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier weer te zien. Had je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn.

Zou je kunnen aangeven waar je precies op doelt? De MB-bundels voor PrePaid zijn nog steeds beschikbaar, hier zou je dus gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Op de PrePaid pagina vind je de beschikbare bundels en de manier waarop je ze kan activeren.

Mocht het activeren van een PrePaid internet bundel niet lukken, laat ons dan weten waar het precies fout gaat en welke bundel je wilt activeren. Dan zorgen wij ervoor dat de bundel zo snel mogelijk geactiveerd wordt. Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer