Beantwoord

Address registration failed

• 18 november 2019
  • 4 reacties
  • 534 Bekeken

Cześć Zarejestrowałem swój adres w zeszły piątek, ale nie został on przetworzony i otrzymałem 5 euro gratyfikacji za rejestrację. Czy możesz sprawdzić, na czym polega problem?

icon

Beste antwoord door David 18 november 2019, 14:49

Hoi @homecare24,

Mijn gok is dat het niét gelukt is om de €5,-, door de problemen die we hebben met het registreren.

Je kunt het woord  REGISTREREN sms'en naar 1616. De €5,- beltegoed krijg je dan binnen 48 uur bijgeschreven en het is 30 dagen geldig.

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Cześć Zarejestrowałem swój adres w zeszły piątek, ale nie został on przetworzony i otrzymałem 5 euro gratyfikacji za rejestrację. Czy możesz sprawdzić, na czym polega problem?

Hallo, ik heb mijn adres afgelopen vrijdag geregistreerd, maar het is niet verwerkt en ik heb 5 euro aan registratiekosten ontvangen.  Kunt u nagaan wat het probleem is?

please use a translate or post in english!

Kind regards!

Hallo, ik heb mijn adres afgelopen vrijdag geregistreerd, maar het is niet verwerkt en ik heb 5 euro aan tegoed ontvangen.  Kunt u nagaan wat het probleem is?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @homecare24,

Mijn gok is dat het niét gelukt is om de €5,-, door de problemen die we hebben met het registreren.

Je kunt het woord  REGISTREREN sms'en naar 1616. De €5,- beltegoed krijg je dan binnen 48 uur bijgeschreven en het is 30 dagen geldig.

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!

Dank u wel, nu is het gelukt!

Reageer