Beantwoord

Afmelden actie-sms'jes?

Waar kan ik mij afmelden voor de sms'jes met daarin de acties van T-Mobile?
Allemaal leuk en aardig maar het is nogal overbodig en dus zou ik er van af willen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 10 april 2019, 16:37

Hi @ge1402 en andere lezers,

De oorzaak is bekend en er wordt morgen een oplossing voor uitgevoerd. Mocht je erna nog last hebben van de SMS'jes, dan horen we dat graag, want dan is de fix niet helemaal gelukt.

Hopelijk is het echter nu écht opgelost!
Bekijk origineel

77 reacties

Ik wil mij NU afmelden voor jullie opdringerige, bijna dwingende smssen om maar de codes in te vullen voor die RONDUIT VERVELENDE PREPAID SURPRISE! Jullie kunnen wel in jullie smssen schriiven om naar de site te gaan om je af te melden, maar het is onderhand door alle reacties hier, al wel duidelijk dat dit niet lukt en alleen maar is om jullie naar jullie site te lokken!Ik snap niet dat jullie maar niet willen inzien dat werkelijk niemand hier van gediend is! Een boze klant die zelfs overweegt om een andere provider te zoeken!
Reputatie 6
@Thrashaholic en Andorinha

Jullie zijn afgemeld voor acties per sms, inclusief PrePaid Surprise.
1. Waarom is er geen apart scherm om me af te melden voor die t-mobile/surprise actie?

2. Waarom moet dat vioa een forum = slechte service t-mobile

3. In de sms staat : Afmelden via t-mobile.nl/surprise : Nou dat gaat dus niet.

4. Hierbij meld ik me per direct af!

5. Bij niet afmelden gaat er een klacht naar t-mobile en naar vara radar.
Reputatie 6
@BAGGER
Welkom op het T-Mobile Forum!

Via My T-Mobile kan je je afmelden voor actie-sms'jes. Tevens kan je hier ook andere instellingen wijzigen, zoals het afmelden voor de nieuwsbrieven en acties per post.

Ik ga intern uitzoeken waarom het afmelden via de website www.t-mobile.nl/surprise niet gaat, zoals dat in het sms'je staat. Ik heb je nu in ieder geval afgemeld voor de sms'jes van PrePaid Surprise.

Update: Om je af te melden ga je naar 'My PrePaid Surprise' (de link hiervoor vind je rechts bovenin op de Prepaid Surprise homepage). Vervolgens log in en meld je je af.
Ik wil afgemeld worden van de gratis sms jes van t-mobile/surprise. Totaal overbodig.
Reputatie 4
Badge +3
@mariex

Heb je al geprobeerd om je af te melden op de manier zoals Raymond beschrijft?

Om je af te melden ga je naar 'My PrePaid Surprise' (de link hiervoor vind je rechts bovenin op de Prepaid Surprise homepage). Vervolgens log in en meld je je af.
Ik wil mij bij deze per direct afmelden voor de actie smsjes die ik steeds op mijn mobiel ontvang.
Aangezien er via de link die gegeven wordt (afmelden via t-mobile/my)  geen weg te vinden is om je af te melden doe ik het op deze manier.
Omdat jullie geen moeite nemen om een normale manier van afmelden aan te bieden (wat overigens wel verteld wordt)
neem ik de moeite niet om het forum af te speuren om een manier te vinden om je af te melden.
Dus bij deze meld ik mij af. gebeurd dit niet dan ga ik over tot een klachbrief schrijven.
Hoe kan ik me afmelden voor die actie smsjes?
Het is heel vervelend en ik erger me er heel erg aan!
Bedankt!
Reputatie 5
@spaan

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Excuses voor de late reactie, ik heb de smsjes voor je uitgezet. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

@carola20

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je de blokkade al toe hebt gevoegd, mocht je nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.
Jullie zijn een klant kwijt, ik ben het nu zat. Al 2 jaar geef ik aan GEEN sms van jullie te willen ontvangen. Ik betaal toch zeker niet om reclame te ontvangen? Al 2 jaar staan alle vinkjes achter 'ik wil geen e-mail/sms/nieuwsbrieven ontvangen' aangevinkt. En nu WEER een sms. Sterker nog, de laatste keer dat ik daar een klacht over indiende kreeg ik een sms (!) of ik even wilde laten weten of de klacht opgelost was. Niet dus. Mijn contract loopt snel af, had hem willen verlengen maar dat gaat dus niet gebeuren. IK WIL GEEN SMS MEER VAN JULLIE!!! Misschien dat het zo WEL overkomt!
Reputatie 6
@Tiggy

Welkom hier op het Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de meldingen uitgeschakeld zijn. Kun je aangeven welke sms je bedoeld? Ik zie dat er vorige maand een sms verstuurd is nadat je jouw punten hebt ingewisseld. Dit is een bevestiging geweest van jouw aankoop.
ik zou graag willen dat ik wordt afgemeld voor de actie sms'jes want ik wordt er niet goed van! Ik vind het heel vervelend om telksens sms'jes te krijgen en het is nogal opdringerig!
Voor alle duidelijkheid ik heb gevraagd of jullie me willen afmelden maar ben nog steeds niet afgemeld! Ik zou graag zo snel mogelijk willen worden afgemeld!!!!!
Reputatie 5
@annemiek17 Welkom op het T-Mobile forum!

Ik heb de mogelijkheid om commerciële sms'jes van ons te ontvangen voor je uitgeschakeld. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Via My T-Mobile is het ONVINDBAAR hoe je je af moet melden voor actie smsjes of wat voor smsjes maar ook!
Ik wil dat jullie mij PER DIRECT, GEEN ENKELE SMS MEER STUREN!!!

Ik heb een telefoon om te bellen en door vrienden gebeld te worden, niet om LASTIG TE WORDEN GEVALLEN DOOR MIJN PROVIDER!!!
En kennelijk is het nodig om te dreigen, dus bij deze: RADAR en klachten brieven zijn ook voor mij een directe optie als ik nog langer die opdringerige smsjes ontvang!

Je kunt er niets aan doen als je voor t-mobile werkt, maar help mij in godsnaam van die smsjes af!!!!!!! Daar kun je wel iets aan doen!
Bedankt.

Een zeer geirriteerde (en bij voortduring van het probleem een zeer tijdelijke)  klant
Reputatie 4
@iris1234

Welkom op het forum! :D

Ik heb de blokkade voor je toegevoegd op de smsjes betreffende aanbiedingen en campagnes. Je zal je naam en adres gegevens voor het beltegoed door moeten geven wil ik de optie kunnen activeren om ook geen smsjes meer te laten sturen wanneer je de grens over gaat.
Ook ik wil PER DIRECT afgemeld worden van AL die schreeuwerige sms diensten van jullie, ben echt al helemaal zat ervan en die site is zo mogelijk nog erger, wat een onoverzichtelijke, schreeuwerige toestand met al die pop-ups e.d., pffff... 
Reputatie 6
Badge +16
@Yvonne1977

Welkom op het forum.

Ik zie dat er bij jou inmiddels al een blokkade op staat sinds gisteren. Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. 🙂
Graag wil ik worden afgemeld voor de actie smsjes va nt-Mobile.
Zou dat geregeld kunnen worden.

Mvgr.

Iolovol
Reputatie 5
@ilovol Welkom op het T-Mobile forum! Ik heb je afgemeld voor onze commerciële sms'jes.
Ik wel per direct geen actie smsjes meer ontvangen!
Reputatie 6
@SjeikRob

Deze sms'jes zijn stopgezet voor je. Zodra dit is verwerkt, ontvang je geen 'actie' sms'jes meer van ons. 🙂
dus om je af te melden voor de actiesms moet je eerst naar de website van surprise-nog-wat en registreren en inloggen om je af te melden, terwijl je je hiervoor in eerste instantie niet eens hebt aangemeld. Hoe bedoel je opdringerig!!!?

Graag mij ook afmelden, ik wil me niet registreren. Wat een gedoe zeg.
Ook ik wil me per direct afmelden voor de actie sms'jes van T-mobile. Ik neem aan dat deze sms'jes bedoeld zijn om de verkoop van producten te stimuleren maar ik ben bang dat in de praktijk de klant juist sneller wordt weggejaagd. Opdringerig en extreem vervelend.
Reputatie 6
@p2dr

Ik heb de sms'jes voor je stopgezet. 🙂

Reageer