Beantwoord

Afmelden actie-sms'jes?

Toon eerste reactie

77 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rul,

Het is ook zeker mogelijk via My T-Mobile, dat verkondigen we niet zomaar natuurlijk! Er waren problemen met bepaalde SMS'jes, die schoten daar doorheen, maar dat is ook opgelost ondertussen.

Om de SMS'jes uit te schakelen ga je naar My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Privacyinstellingen - Wijzig instellingen. Op deze pagina kun je precies invullen wat je wel en wat je niet wilt ontvangen. Je kunt daar ook andere privacyinstellingen aanpassen en, mocht je dit willen, het kanaal aanpassen waarop je berichten van ons ontvangt. In jouw geval kun je dus uitschakelen wat je niet meer wilt ontvangen! 🙂

Als het nog niet is gelukt, laat het ons gerust weten, dan helpen we je er verder bij!
Op deze manier lukt het wel natuurlijk, maar dat is wel wat langer zoeken dan t-mobile/afmelden.

Kijken of er niets meer komt nu.

Bedankt.
Bij deze wil ik me ook per direct afmelden voor ALLE tmobile reclame SMSjes. Graag specifiek uitzetten voor mijn account zoals jullie ook deden bij al die berichten van jaren geleden. Alle instellingen heb ik al staan op dat ik niets wil ontvangen, maar daar vertrouw ik dus niet op.

Ik verwacht vanaf nu geen enkele spam SMS meer te ontvangen.

Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jos,

Al jouw berichten stonden al uitgeschakeld, dus je ontvangt dan ook geen berichten meer van ons, behalve berichten die relevant zijn (dataverbruik, beltegoed). Voor de rest ontvang je geen SMS'jes meer met reclame.

Mocht je nog vragen hebben, let us know!
Wij (fam.koskamp) hebben ons via de ingestelde instellingen afgemeld voor alle opties. Desondanks ontvangen we nu nog steeds actie smsjes met de volgende tekst.

Tijdelijke aanbieding voor jou 5 euro gratis.Waardeer op met 10 euro of
meer en krijg direct van ons 5 euro gratis tegoed geldig voor 30 dagen
binnen N.L. cadeau Mis dit niet.Waardeer direct op via T Mobile. nl
prepaid /opwaarderen of de T Mobile app.Groeten T Mobile.Dit aanbod is
beperkt geldig en verloopt snel. Liever geen info per sms ontvangen? Ga
naar T Mobile .nl/ afmelden

Wij ontvangen deze nu nog steeds 1 maal in de 4 dagen, ipv 1 maal in de 2 dagen. Wij willen deze helemaal niet meer ontvangen! We zouden niet weten hoe we ons hier nog verder voor voor kunnen afmelden, anders dan de genoemde instellingen (waar we ons dus allemaal voor hebben afgemeld)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fam. Koskamp,

Hoe leuk de acties ook zijn, ik kan me voorstellen dat je ze gewoon niet meer wilt ontvangen als je je er al voor hebt afgemeld! Ik ben dus meteen even in het systeem gedoken en heb met je meegekeken. Ik heb nu de SMS'jes vanuit ons systeem uitgezet, dus je zou ze nu niet meer moeten ontvangen. Trek je aan de bel als dat tóch nog het geval is? Dan ga ik het namelijk verder voor je doorzetten want dat zou uiteraard niet de bedoeling zijn.

Laat het me maar weten! Voor nu een hele fijne dag gewenst!
Hallo Jaimy, helaas heeft het niet geholpen. Jij schreef dit bericht op dinsdag 21 augustus maar woensdagmiddag 22 augustus kregen we toch weer een sms met aanbieding op onze mobiel. Zou je er nog een keer naar kunnen kijken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi fam.koskamp,

Normaal gesproken duurt het 48 uur voordat zo'n blokkade is verwerkt. Ik heb nogmaals een wijziging aangebracht. Kun je over 2 dagen laten weten of je alsnog iets ontvangt? Zo ja, dan maak ik direct een case aan!
Hoi,
Ik krijg ook de hele tijd actie-smsjes die ik niet wil. Dan log ik in my t-mobile om af te melden maar het kan niet, al mijn privacy-instellingen zijn al op "Nee" ingesteld.
Echt waardeloos en opdringerig. Kan ik me dan niet definitief voor ALLE smsjes afmelden?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Klant2019,

Dat wil ik heel graag voor je regelen!

Daartoe heb ik wel eerst jouw gegevens nodig, zodat ik je daarmee in ons systeem kan opzoeken. Kun je mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer toesturen in een Privéberichtje?

Thanks alvast!
Hoi Jaimy,

Bedankt voor je reactie, maar daar gaat het niet om. Als T-Mobile in een SMS zegt: "Liever geen info per sms ontvangen? Ga naar t-mobile...", dan verwacht je toch dat je het zelf kunt doen? Ik vind dat de optie "Aanbiedingen ontvangen van T-Mobile" bij de instellingen/privacy genoeg zou moeten zijn. Als die op Nee staat, dan wil ik gewoon GEEN aanbieding van T-Mobile ontvangen. Anders is jullie privacy-statement (p. 24) gewoon niet waar en is T-Mobile oneerlijk bezig.

Ik vind het niet fijn om nog meer gegevens aan T-Mobile te geven, gezien hoe ze omgaan met de informatie die ze nu al hebben. Ze hebben alleen een telefoonnummer (Prepaid), en ik zit al met talloze ongewenste berichten.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Klant2019,

Via My T-Mobile kun je inderdaad aangeven of je wel of geen commerciële sms'jes vanuit ons wilt ontvangen. Mijn conclusie is daarom dat er iets misgaat, aangezien je wél sms'jes ontvangt. Om uit te zoeken waar het misgaat moet ik in ons systeem meekijken naar de instellingen. Ik kan me voorstellen dat je geen gegevens wilt delen en dat is je uiteraard goed recht, maar dat betekent dat ik niet kan meekijken naar wat er misgaat. Mocht je bang zijn dat ik gegevens toevoeg aan jouw nummer: ik doe niks anders met jouw gegevens dan het meekijken in ons systeem - ik voeg niks toe aan wat er al bij ons bekend is, ik wijzig niks, etc.

Mocht je toch nog willen dat ik met je meekijk in ons systeem, dan kun je mij jouw gegevens in een privéberichtje toesturen!
Hier nog één met precies dezelfde klachten.

Werd tijdenlang doodgespamd door T-Mobile met aanbiedingen waar ik niet om had gevraagd noch op zat te wachten. De afmeldlink leidde alleen naar de website van T-Mobile en dat was het. Na laaaaaaaaaaang zoeken had ik uiteindelijk de pagina gevonden waar ik mijn instellingen voor het ontvangen van berichten van T-Mobile kon aanpassen. Heb direct alles op UIT gezet en dit heeft een tijdje gewerkt.

Toen bedacht T-Mobile dat ze mij dan vast wel vanuit Prepaid Surprise konden gaan lastig vallen met dezelfde soort aanbiedingen, alleen dan onder het mom van dat achterlijke spel wat je bij je opwaardering kunt spelen (en nooit iets fatsoenlijks oplevert). Daar was ik ook niet bepaald van gecharmeerd dus ook deze "service" acuut uitgezet.

Ook dit ging een tijdje goed, tot ongeveer vorige week. Nu ontvang ik WEER meerdere keren per week dezelfde soort aanbiedingen met dezelfde afmeld-link als in het begin. Alleen: ALLES STAAT AL UIT!!!

Ik heb geen idee meer wat ik hier zelf nog aan kan doen, aangezien de klantenservice bellen nu ook niet bepaald een optie is... Lange wachttijden en alsnog 0 hulp.

Ik verwacht dat dit probleem onmiddelijk wordt aangepakt en er een fatsoenlijke oplossing komt. Anders is het voor mij een kwestie van beltegoed opmaken en een andere provider kiezen die wél weet wat service is. En mogelijk wil een mailtje naar een programma als Kanniewaarzijn ook nog helpen, gezien het feit dat ik verreweg niet de enige ben die tegen deze gebrekkige service aanloopt.

T-Mobile: los dit op! Vandaag nog aub! Anders gaat mijn simkaart van jullie het raam uit, samen met al die spam die jullie op me afsturen.
alles staat uit bij mijn instellingen en ik krijg deze sms toch nog

graag dit niet meer doen!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ssnijders & ltoorn,

Een duidelijk verhaal en begrijpelijk dat jullie hier een oplossing voor willen zien!

Dit probleem heb ik gisteren intern aangekaart, want er zijn bepaalde SMS'jes van PrePaid die niet geblokt worden door de blokkades die je in kunt stellen, ook al zou dit wel gewoon moeten. We hebben, naast jullie berichten, een aantal andere meldingen hiervan gekregen, dus ik verwacht dat dit snel opgelost wordt. Voor nu kun je de SMS'jes gewoon links laten liggen en verwijderen. Als ik een update heb, dan horen jullie het van me!
Graag wil ik mij afmelden voor alle sms'jes van T-Mobile.
Ik heb mij reeds afgemeld voor alle communicatie via: My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Privacyinstellingen - Wijzig instellingen.
Echter heb ik geen mogelijkheid om de sms'jes m.b.t. Prepaid Surprise uit te schakelen.

Ofwel, alle communicatie moet uitstaan.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Mors0001,

Zoals je in mijn reactie boven die van jou kunt lezen, is dit een algemeen probleem waar we mee bezig zijn. Dit is op dit moment dus nog niet voor je te regelen, maar we werken hard aan de oplossing!
Ik ben het helemaal zat om die zg. suprise SMS van T-Mobile te ontvangen - ik ben er intussen al jaren mee bezig om deze opdringerige sms te stoppen - De eerste 2 pogingen waren in Emmen, de winkel had alles uitgezet tot het na een jaar weer begon. Ik was toen in Assen en heb het daar wederom uit laten zetten. Gevolg; geen SMS meer. Gelukkig ... Pfff.

Nu een 2-tal jaar verder beginnen de SMS-jes weer binnen te komen. Bij de eerste de poging actie ondernomen om in december 2018 naar de winkel in Hoogeveen te gaan en daar kreeg ik te horen dat ik dat zelf moest doen/ na wat aandringen hebben ze het uiteindelijk voor mij geregeld.
Van de week weer zo'n berichtje - ik heb dat via de website proberen uit te zetten - een bevestiging gekregen dat het wederom uit was gezet, maar na een uur weer 2 van die uiterst irritante berichtjes.

Vandaag dus maar weer naar de winkel in Hoogeveen - de verkoper hield bij hoog en laag vol dat hij geen mogelijkheden had om het uit te zetten. Het was en bleef mijn probleem. Zijn collegaatje begreep het iets beter zo leek het en heeft een zg. "case" aangemaakt en gaf mij het advies om middels de klantenservice het probleem kenbaar te maken. Ik zou gratis kunnen bellen, maar dat nummer tikt gewoon een aardige slok van je belminuten weg.
-
Ik vraag mij intussen werkelijk af waar T-Mobile mee bezig is. Als klant wordt je als een regelrechte "noob" alle kanten op gestuurd - ik zit helemaal niet te wachten op dergelijke SMS berichten van een provider - ik wil gewoon bereikbaar zijn met mijn telefoon - niets meer en niets minder.
T-Mobile; Los dit irritante probleem nu eens op - het duurt nu al een jaar of 6 dat ik mij hier aan erger. Ik wil gewoon geen enkel bericht van jullie meer ontvangen !!!
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen iedereen,

Het probleem van de SMS'jes van PrePaid is onderzocht en de oorzaak van de SMS'jes is ook bekend. We gaan er nu mee aan de slag om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten en verwachten dit binnen 2 à 3 weken opgelost te hebben. Bedankt voor jullie geduld en we zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!
Alles uitgezet maar vandaag weer een uiterst irritante SMS gekregen.

T-Mobile ... DIT MOET STOPPEN !!!

Ik wil geen enkele SMS meer van jullie ontvangen, wanneer dringt dat nu eens door bij jullie en wordt er eens actie op ondernomen ??? .... Dit duurt nu al dik 6 jaar ... zie mijn vorige bericht.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ge1402 en andere lezers,

De oorzaak is bekend en er wordt morgen een oplossing voor uitgevoerd. Mocht je erna nog last hebben van de SMS'jes, dan horen we dat graag, want dan is de fix niet helemaal gelukt.

Hopelijk is het echter nu écht opgelost!
Helaas...
Ik moest bijna lachen (bijna!). Heb vanochtend mijn Prepaid-tegoed opgewaardeerd en wat krijg ik een paar uur later? "We hebben je gemist, je hebt al een tijdje niet meer opgewaardeerd....".
Mijn account is natuurlijk nog steeds op "Geen SMS ontvangen" ingesteld.
Leuk geprobeerd.
Nee hoor, het probleem is nu écht niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @klant2019,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit wil ik direct na gaan vragen en uitzoeken. Kun je mij via een privébericht jouw telefoonnummer sturen? Dan ga ik dit na laten kijken, want het moet nu echt opgelost worden, dat is duidelijk.

Ik zie jouw bericht graag verschijnen!
Hi David,
Dat heb ik al een keer gedaan (vorige maand), Jaimy heeft het onderzocht en niets gevonden. Het probleem ligt niet aan mij maar aan T-Mobile.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi @klant2019,

Dat klopt inderdaad, maar we moeten het aan onze kant analyseren en achterhalen, om dit op te kunnen lossen. Jaimy is met verlof, dus ik kan op dit moment niet bij jouw gegevens. Als je deze alsnog kunt sturen, zou dat top zijn!

Reageer