Beantwoord

Afmelden actie-sms'jes?

• 11 juni 2012
  • 83 reacties
  • 14626 Bekeken

Toon eerste reactie

83 reacties

Hoi,
Het leek sinds een paar weken beter te gaan, maar vandaag heb ik weer zo'n vervelend SMS'je gekregen. Kunnen jullie dat probleem niet voor het lange termijn oplossen?
Dank alvast
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Klant2019,

Jeetje, dat is inderdaad niet fijn. Ik wil dit graag weer intern aankaarten. Kun je mij in een privéberichtje sturen om welk smsje het dit keer gaat? Dan ga ik het direct doorzetten!
Hoi,
Alweer een bericht vandaag. Net als vorige maandag (en de maandag daarvoor, zoals ik het al gemeld heb). Weer een actie "KADO ALARM!", ontvangen vandaag om 12:52.
Ben ik dan de enige bij wie dat probleem niet opgelost is?
Hoi,
Het ging een paar maanden goed maar vanaf vorige week krijg ik wéér SMS-jes met gratis beltegoed. Bij privacyinstellingen is toch alles uitgevinkt. Ik wil geen SMS-jes meer ontvangen van T-mobile.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Thanks voor het aankaarten, blijft natuurlijk niet de bedoeling dit. Op het moment worden er dan ook geen sms'jes meer uitgestuurd door onze PrePaid collega's, omdat we merken dat dit inderdaad te vaak verkeerd gaat. Excuses voor het ongemak!
Ik wil mij afmelden voor actie sms'jes, maar kan dit niet zelf regelen via de bekende link in de sms. Dit heb ik al eerder aangegeven. Alle privacy-instellingen had ik afgelopen en nu zijn ze niet beschikbaar door een storing.
AFMELDEN GRAAG.
Hoi allemaal,

Thanks voor het aankaarten, blijft natuurlijk niet de bedoeling dit. Op het moment worden er dan ook geen sms'jes meer uitgestuurd door onze PrePaid collega's, omdat we merken dat dit inderdaad te vaak verkeerd gaat. Excuses voor het ongemak!

Ik kreeg net wéér een actie sms'je. Hou er nou toch eens mee op!
Hi,
Ik ook, vandaag om 12:48, "GRATIS internet [...]".
Blijkbaar hebben de Prepaid collega's niet echt naar jullie geluisterd.
Zo raakt TM klanten kwijt. Ik ben aan het kijken voor nummerbehoud.

Reageer