Beantwoord

Afmelden PrePaid sms surprise

• 14 februari 2019
  • 11 reacties
  • 1695 Bekeken

wil graag voor mijn man die heeft pre paid de sms surprise afmelden hoe kan ik dat doen?
hij vindt het erg irritant.
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 februari 2019, 12:52

Hoi Fleur4444,

Yes natuurlijk kan ik daarvoor zorgen! Ik heb het nu direct voor jou uitgeschakeld, dus je zou ze niet meer moeten ontvangen. :D

Fijn weekend nog verder!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jollebol,

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum en adres van je man? Dan zet ik de sms'jes uit. 🙂
Ik wil mij ook graag afmelden voor die SMS Suprise spam.
De andere manier wekt bij mij niet.
Kunt u daar voor zorgen?
Bij voorbaat dank dank.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fleur4444,

Yes natuurlijk kan ik daarvoor zorgen! Ik heb het nu direct voor jou uitgeschakeld, dus je zou ze niet meer moeten ontvangen. :D

Fijn weekend nog verder!
Ik wil mij ook graag afmelden voor de sms surprise.
Kunt u dat voor mij regelen?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dutchtone,

Zeker, dat is bij deze geregeld!

Als je nog vragen hebt, let us know!
Ik wil ook geen Sms van T-mobile prepaid of elk ander voordeel/korting advertentie ontvangen. A.u.b. uitzetten voor mij.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ChristoffelPrepaid

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je simkaart nog niet is geregistreerd. We ervaren momenteel ook een storing met het registreren van de PrePaid simkaart en dus kunnen wij deze sms'jes niet stopzetten totdat de storing is verholpen. Je simkaart moet namelijk geregistreerd zijn om deze wijziging te kunnen doorvoeren. Excuses voor het ongemak! Je kan My T-Mobile in de gaten houden en zodra je weer kan registreren kun je dan even doen ( krijg je ook 5 euro extra tegoed) en dan kun je zelf deze sms'jes afvinken bij Mijn gegevens.

Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Ik zou mij ook graag afmelden voor deze service. Gisteren al gebeld met de klantenservice maar krijg nog steeds sms'jes. Gaat om de prepaid. Niet om een ander abbonement op mijn naam. Zijn er meerdere namelijk. 

De prepaid is namelijk voor mijn zoon. Wil niet dat hij gebruik gaat maken van deze services en sms dingen 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Thaboypollo,

Je zoon kan zich afmelden door eerst in te loggen My Surprise. Ga daarna naar het tabblad Mijn Gegevens. Onderaan deze pagina zie je de link om je af te melden voor PrePaid Surprise. Wanneer je daarvoor kiest krijg je geen speelcodes voor gratis extraatjes en een kans op mooie prijzen meer, na een opwaardering. 

Als hij geen My Surprise account heeft, dan vind je onder de vraag ‘Hoe kan ik mij afmelden voor PrePaid Surprise?’ en link om met je telefoonnummer af te melden. 

Mocht hij later toch wel willen meedoen, dan kan hij een My Surprise account aanmaken, dat geldt als de aanmelding op dat moment.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!

Ook ik wil graag deze sms uitlaten zetten. Wordt er helemaal gek van. Zag dat het uitgezet kon worden bij mijn gegevens van my t-mobile. 1 keer geprobeerd paar maanden terug was niet mogelijk vanwege een technische storing. En nu 2 maanden later nog steeds de zelfde technische storing. Behoorlijk beroerd dit. Dus mijn verzoek om alles uit te zetten.

Nieuwsbrief ontvangen uit.

Aanbiedingen ontvangen van t-mobile uit.

Aanbiedingen van derden ontvangen uit

Verbruiksgegevens analyseren uit.

Locatiegegevens gebruiken al helemaal fucking uit.

Gegevens gebruiken voor klantonderzoek uit (dit kan makkelijk want het enige afleesbare uit mijn gegevens is mijn ontevredenheid over de klantvriendelijkheid)

Maak me maar eens tevreden

Groet Chris

Reputatie 7
Badge +20

Hi Chris,

Ik hoop dat ik je tevreden heb gemaakt, want ik heb dit zojuist allemaal uitgezet. Dit is nu ook zichtbaar op jouw My T-Mobile account dus ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer