Beantwoord

Afmelden: PrePaid Surprise

• 14 februari 2012
  • 145 reacties
  • 12891 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik wil van de t-mobile/surprise spam af! Ik ontvang bijna dagelijk sms om mijn surprise code in te voeren. Ik ben hier niet in geinteresseerd en zal zeer op prijs stellen als u mij afmeldt. In de sms lees ik dat er afmeld mogelijkheden zijn maar dat is gewoon een trucje om mijn toch naar de website van suprise te lokken.

Meld mij af, ik wil van deze gedoe af!

MVG
icon

Beste antwoord door CindyS 15 februari 2012, 17:34

@tmob/surprise
Ik heb je afgemeld voor PrePaid Surprise. Je ontvangt geen sms'jes meer en kunt niet meer aan het spel meedoen.
Bekijk origineel

145 reacties

Reputatie 7
@tmob/surprise
Ik heb je afgemeld voor PrePaid Surprise. Je ontvangt geen sms'jes meer en kunt niet meer aan het spel meedoen.
Ik zou graag geen t-mobile/suprise meer willen ontvangen.
Zou u mij hier af voor kunnen melden
met vriendelijke groet
H..
Beste T-mobile,

Voor mij geldt hetzelfde. Ik zou graag willen worden afgemeld. Er staat in een sms dat er afgemeld kan worden via de website www.t-mobile.nl/surprise, maar er wordt niet aangegeven op deze webpagina waar dat dan kan. Kunt u mij een link geven waar ik me wel kan afmelden?

Vriendelijke groet
@HWAKKER28 @Jelmeerr
Welkom op het T-Mobile Forum:).

Ik heb jullie allebei per direct afgemeld voor PrePaid Surprise.
Beste T-Mobile,

Ik heb geen interesse meer in T-Mobile Surprise en wens hier niet langer berichten over te ontvangen.
Zou u mij kunnen afmelden?

m.v.g.
@robinfr1996
Welkom op het T-Mobile Forum:).

Ik heb je zojuist afgemeld voor PrePaid Surprise.
Beste T-Mobile,

ik erger me aan de berichtjes die jullie mij steeds sturen over T-Mobile suprise, ik wil daar niet aan meedoen.
hoe kan ik me afmelden?
M.v.g Een knettergekke jonge
ik wil me ook graag afmelden voor die t-mobile.nl/suprise.

m v g
ik wil mee ook graag afmelden voor deze surprise actie!
Bij voorbaat dank!
Beste meneer/ mevrouw,

Nog een kandidaat die zich graag afmeld voor de sms-jes van T-mobile surprise.

Bij voorbaat dank!
En ook ik zou me graag afgemeld willen zien van deze actie..

Is er btw geen afmeldpagina?, i.p.v dat iedereen zich op deze thread moet melden..

Alvast bedankt,
kunnen jullie me aljeblieft afmelden bij deze aktie ik wordt gek van die smsen en nergens staat hoe ik me eigen kan afmelden

En ook ik zou me graag afgemeld willen zien van deze actie..

Is er btw geen afmeldpagina?, i.p.v dat iedereen zich op deze thread moet melden..

Alvast bedankt,
Reputatie 5
@knettergek, suzanne., vogeltje1979, pilaarheilige, Sdrossert, jennifero

Ik heb jullie afgemeld voor de T-Mobile Suprise actie.
@[url=" ?? knettergek-247161 members forum.t-mobile.nl https:>knettergek, vogeltje1979, Sdrossert,
Ik heb jullie afgemeld voor de T-Mobile Suprise actie.

beste t mobile hiermee wil ik duidelijk maken dat ik niet gediend ben van al die spam rotzooi het is erg iritant .

sorry voor mijn t gebruik maar ik vind het echt waardeloos . verder is alles top dat moet ook gezegt worden .

m vr gr h
ik wil van de t-mobile/surprise spam af! Ik ontvang bijna dagelijk sms om mijn surprise code in te voeren. Ik ben hier niet in geinteresseerd en zal zeer op prijs stellen als u mij afmeldt. In de sms lees ik dat er afmeld mogelijkheden zijn maar dat is gewoon een trucje om mijn toch naar de website van suprise te lokken.

Ja ik wil ook af van al die spam berichten,mogelijkheden zijn beperkt voor het afmelden van deze onzin smsjes
JA IK MELD MIJ AF VOOR DEZE ONZIN

ik wil van de t-mobile/surprise spam af! Ik ontvang bijna dagelijk sms om mijn surprise code in te voeren. Ik ben hier niet in geinteresseerd en zal zeer op prijs stellen als u mij afmeldt. In de sms lees ik dat er afmeld mogelijkheden zijn maar dat is gewoon een trucje om mijn toch naar de website van suprise te lokken.

Nogmaals, Ja ik meld mij af van de T/Mobile surprise smsjes.
Allemaal onzin en irritant!
Nogmaals JA IK MELD MIJ AF VAN DE T/MOBILE SURPRISE SMSjes
ALLEMAAL ONZIN EN Irittant !!!!!!!

Ik hou niet van zulke reclame,gewoon doen en geen geld verslinden van klanten .
En zeker bij grensverkeer dan pakken jullie nog meer en dat is niet de bedoeling vind ik,als klant.
Doe gewoon en bent er voor de klant.
Bedankt.
Jbogers
Ik wil me ook onmiddelijk afmelden van de suprise-actie!!
Aangezien dit niet lukt op de opgegeven site.

Annie
Reputatie 5
@pinto,wps1993
Jullie beiden zijn afgemeld voor T-Mobile Suprise.

@leontin
Ik zie dat je ondertussen al bent afgemeld.

-Het is niet nodig om hele berichten of zinnen in hoofdletters te plaatsen. Dit komt over sals schreeuwen en ik heb je bericht daarom aangepast. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.-

@bogers37
Welkom op het T-Mobile Forum en je bent afgemeld voor T-Mobile Suprise.

@omadruif
Welkom op het T-Mobile Forum Annie en ook jij bent afgemeld voor T-Mobile Suprise.

-Ook aan jou het verzoek om niet hele zinnen of berichten in hoofdletters te plaaten. Dit komt over als schreeuwen en ik heb je bericht daarom aangepast. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.-
Ik wil ook heel graag van de sms-jes af over de prepaid-suprise, lukt niet op de site....heel vervelend!
Reputatie 5
@mjha

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie dat je inmiddels bent afgemeld voor T-Mobile Surprise.:)
Graag afmelden voor de t mobile surprise aktie die steeds per sms op mijn telefoon verschijnt. dank u.
Reputatie 5
@jetjebel

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb je per direct afgemeld voor T-Mobile Surprise.:)
Ik wil me ook onmiddelijk afmelden van de suprise-actie!!
Aangezien dit niet lukt op de opgegeven site.

Annie

Beste T-Mobile

ik heb geen interesse meer in T-mobile/surprise,

zou u mij kunnen afmelden

Alvast bedankt

Reageer