Beantwoord

Afmelden: PrePaid Surprise

• 14 februari 2012
  • 145 reacties
  • 12897 Bekeken

Toon eerste reactie

145 reacties

Reputatie 5
@RinaldoZ

Ik heb je afgemeld voor T-Mobile Surprise. Je ontvangt nu geen sms'jes meer. 🙂
Geachte Heer/Mevrouw,

ik wens door u  zo spoedig mogelijk afgemeld te worden voor deze ongewenste inbraak op mijn privacy
Graag afmelden voor het (SPAM) surprise spel. Afmelden op https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/t-mobile/myAccountMenu is niet mogelijk! Schandalig!  
@Bengeirriteerd

Welkom op het forum! :D

Ik heb je afgemeld voor T-Mobile Suprise.
Ik wil mij ook graag afmelden van deze spam. Verder wil ik nog opmerken dat het misschien wat minder belasting voor het forum en de moderators geeft als T-Mobile in de SMS ook een afmeld-link zou meesturen die wat duidelijker maakt hoe je jezelf kunt afmelden. t-mobile.nl/my stuurt je alleen naar My T-Mobile waar met goed fatsoen niet te vinden is hoe je je kunt afmelden. Een zoekactie brengt je automatisch hier in dit forum terecht en het lijkt me dat het toch mogelijk moet zijn makkelijker van deze "dienst" af te komen.
Reputatie 6
@RobinScholten

Ik heb je afgemeld voor Surprise.
Wanneer je toch weer mee wil spelen, kun je jezelf opnieuw aanmelden door deze link te gebruiken. Op deze pagina kun je jezelf ook afmelden, door bovenin de pagina 'afmelden' te selecteren en de gevraagde gegevens in te vullen.
Ik heb je afgemeld voor Surprise.

Hartelijk dank!
Reputatie 2
Hallo t-mobile
Ook ik wil me afmelden voor prepaid surprise
Reputatie 5
@kornuitje ik heb je bij deze afgemeld voor PrePaid Surprise.
Beste T mobile,
Ik wens geen surprise of cadeau sms te ontvangen. Graag wil ik afgemeld worden. Dank u.
Reputatie 6
@hortensi

Welkom hier op het Forum!

Het nummer dat bij jouw account hoort is van een abonnement. Suprise is een dienst die is voor PrePaid aansluitingen, wil je mij in een privébericht het nummer sturen waarvoor je suprise wil afmelden?
ik wil me ook afmelden voor t-mobile surprisecode berichten! mvg Joanna
Graag mij ook afmelden. Ik heb het SMS je al eerder weggegooid en krijg sms-jes zonder code.
Het is toch belachelijk dat je de code uit het eerdere SMS-je moet ingeven om je af te melden !!
Je hoeft je niet af te melden via de sms. Je kunt je ook afmelden via www.t-mobile.nl/surprise.

Meer informatie vind je op: https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/6638/kw/afmelden%20surprise

Hallo, ik wil me hier ook voor Afmelden!!!! Mn pa komt er hier maar niet van af, en is in de tachtig.

Heel graag en snel a.u.b. !!!

Ik ben er absoluut niet blij mee.

En alvast bedankt !!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Samsung_S3,

Allereerst wil ik je vragen om met iets minder uitroeptekens te reageren hier op het forum. Dit is namelijk tegen de huisregels van het forum. Zo houden we het gezellig op het forum :)

Terug naar jouw vraag! Het is zeker mogelijk om je hier voor af te melden. Ik zie dat je ben ingelogd met een 06-nummer dat gekoppeld is aan een abonnement en niet aan PrePaid. Ik kan het nu dus niet direct in orde maken voor je vader. Hij kan zichzelf afmelden voor deze sms'jes via My T-Mobile > Gegevens & instellingen > Berichten van T-Mobile > Aanbiedingen per sms. Mocht dit niet lukken, kun je dan vragen of je vader kan inloggen op het forum en een bericht kan achterlaten of kun je mij via een privébericht zijn 06-nummer, adres, geboortedatum en e-mailadres sturen? Dan kijk ik met je mee!
Wat goed zeg, nu weet ik ook wat het is. Bedankt voor het antwoord, heb ik ook weer iets geleerd vandaag.
Graag zou ik mij willen afmelden zonder eerst een nieuw account aan te moeten maken dan wel van een nieuwe dienst, die ik niet als dienst zie trouwens, gebruik te moeten maken alvorens ik op zoek kan naar een afmeld functie voor iets waar ik mij nooit voor heb aangemeld. Is er een manier om dit te doen?
Wat ik begrijp uit de forumposts is dat een verzoek in deze thread het oplost. Wat fijn dat dat kan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Als ik het goed begrijp wil je geen gebruik meer maken van PrePaid Surprise. Ik heb je daarom direct afgemeld voor PrePaid Surprise. Is hiermee alles naar wens? Als je iets anders bedoelde, hoor ik het graag. Ik help je dan direct verder!
Klopt gedeeltelijk, ik heb er nooit gebruik van gemaakt, mij er nooit voor aangemeld en mis de optie om af te melden zonder eerst een keer mee te doen. Maar bedankt voor het afmelden.

Reageer