Beantwoord

Afmelden T-Mobile actie sms'jes incl. Surprise sms'jes

Graag mij per direct afmelden voor alle mogelijke actie-SMS-jes. Ik heb mij hier nooit voor aangemeld en wens ze dan ook niet te ontvangen.

Alvast hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 2 mei 2017, 18:33

Hoi mdelvallesantin, welkom op het klantenforum.

Dat kun je zelf via My T-Mobile uitzetten. Onder "Gegevens en instellingen" vind je een tabje met dde titel "Berichten van T-Mobile". Daar kun je zelf kiezen welke dingen je aan of uit wil hebben. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi mdelvallesantin, welkom op het klantenforum.

Dat kun je zelf via My T-Mobile uitzetten. Onder "Gegevens en instellingen" vind je een tabje met dde titel "Berichten van T-Mobile". Daar kun je zelf kiezen welke dingen je aan of uit wil hebben. 🙂
Bedankt. Ik heb het zojuist doorgevoerd. Ik hoop dat ik vanaf nu niet meer lastig wordt gevallen door irritante actie-SMS-jes incl. die van T-Mobile surprise.
Graag gedaan. Als het goed is, zou dat het moeten zijn. Zo niet, trek dan gerust nogmaals aan de bel. 🙂
Vanmiddag opnieuw een SMS van T-Mobile gekregen m.b.t. T-Mobile surprise. Ik wil niet langer SMS-jes van T-Mobile ontvangen met reclamedoeleinden. Graag ervoor zorgen dat dit stopt.
Reputatie 4
Hi Mdelvallesantin,

Welkom op ons forum! :)

Ik heb voor de zekerheid opnieuw een blokkade gezet voor alle smsjes van T-Mobile. Dus nu ontvang je geen smsjes meer van ons. De reden dat je gisteren alsnog een smsje kreeg over PrePaid Suprise komt doordat er enige vertraging zat in de smsjes door een PrePaid update wat wij hebben uitgevoerd. Dat is nu in elk geval opgelost.

Mocht je in de toekomst wel weer gebruik willen maken van de gratis voordelen van PrePaid Surprise, dan kan je dat weer activeren via jouw My T-Mobile account.

Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag van je!
Kunt u voor mij ook zo'n blokkade instellen? Ik heb in mijn instellingen aangegeven dat ik geen aanbiedingen per sms wens te ontvangen, maar het blijft maar doorgaan. Ik al eerder aan de bel getrokken en toen werd mij verteld dat dit per ongeluk gebeurde, door een technische storing. Men is mij verzekerd dat ze er alles aan deden om dit te verhelpen. Intussen zijn we een half jaar verder maar de sms blijven maar komen. Heel storend.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @RonB2,

Goed dat je het even laat weten! We zijn er al geruime tijd mee bezig, want sommige SMS'jes lijken blokkades gewoon te ontwijken, wat natuurlijk niet de bedoeling is! De blokkades staan bij jou ook goed, dus dit probleem is ook bij jou aan de orde. Heb je misschien een paar (drie recente) voorbeelden van berichtjes die je hebt ontvangen van ons? We hebben dan de inhoud van het bericht, datum en tijdstip nodig. Dan kunnen we ook jouw voorbeelden doorzetten naar de afdeling die dit verder op moet lossen.

Sorry in ieder geval voor de overlast! We hopen het nu spoedig opgelost te hebben!
Zelfde probleem als RonB2

Ik heb zelfs al meerdere malen aangegeven totaal niet gediend te zijn van die spam van jullie(zowel via de telefoon als op het forum hier), het blijft echter maar komen. Ik sta tevens al jaren afgemeld voor die onzin.

Jullie blijven echter structureel volharden met het sturen van spam naar mijn adres. Ik begin me zo onderhand af te vragen of jullie hiermee geen wetten overtreden. Een technische storing kan een keer gebeuren, maar niet een half jaar lang en/of meerdere keren binnen 1-2 jaar tijd. Het is ondertussen een structureel probleem.

Kunnen jullie mijn gegevens niet simpelweg verwijderen uit die spam database van jullie? Ook vraag ik mij af waarom ik mij überhaupt moet afmelden voor spam berichten, waar ik me nooit voor aangemeld heb?

Zeer dubieus bedrijf.
De laatste 6 ongewenste smsjes waren:

17 juni 12:56
30 mei 12:50
9 april 14:27
2 april 14:36
25 maart 2019
13 november 2018 11:01

Ik hoop dat dit helpt om het probleem op te lossen.
Ik sluit me ook aan bij de vorige reactie, het is toch bij wet verboden om ongewenste berichten te sturen?Een technische storing van meer dan een half jaar is geen storing meer, er moet iets structureels mis zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @heyhoe,

Ik snap het, dat moet zéker opgelost worden. Zou jij ook drie recente voorbeelden door kunnen sturen?

@RonB2, dankjewel! Mocht je nog recentere voorbeelden hebben, dan ontvang ik die ook nog graag!

Ik hoor net dat er sinds vorige week weer een nieuwe werkwijze is gestart, dus mochten jullie recent nog sms'jes hebben gehad, dan hoor ik dat heel graag!

Reageer