Beantwoord

afschrijving extra bundel

• 2 januari 2021
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Ik heb op 1 Januari een extra bundel gekocht van €22,50, deze is van mijn rekening afgeschreven maar ik heb de bundel niet ontvangen! Ik zou graag de €22,50 terug willen zien op mijn rekening of de bundel alsnog willen ontvangen 

icon

Beste antwoord door David 4 januari 2021, 08:19

Hoi @MariekeF,

Goed dat je het even laat weten! 

Ik heb jouw bundels en opwaarderingen erbij gepakt en zie inderdaad een aantal bundels terug, maar niet de bundel van 1 januari. Zou je een screenshot toe kunnen voegen van het betaalbewijs? Zorg er dan wel voor dat je privacygevoelige informatie onleesbaar maakt in de afbeelding. We kunnen het geld niet terugstorten, maar toekennen als beltegoed of we kunnen het aantal minuten en MB's toevoegen van de Combi XL-bundel. Als we dit bewijs en jouw keus van je hebben ontvangen dan zorgen we dat het zo spoedig mogelijk wordt rechtgezet! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MariekeF,

Goed dat je het even laat weten! 

Ik heb jouw bundels en opwaarderingen erbij gepakt en zie inderdaad een aantal bundels terug, maar niet de bundel van 1 januari. Zou je een screenshot toe kunnen voegen van het betaalbewijs? Zorg er dan wel voor dat je privacygevoelige informatie onleesbaar maakt in de afbeelding. We kunnen het geld niet terugstorten, maar toekennen als beltegoed of we kunnen het aantal minuten en MB's toevoegen van de Combi XL-bundel. Als we dit bewijs en jouw keus van je hebben ontvangen dan zorgen we dat het zo spoedig mogelijk wordt rechtgezet! 

Het gaat om een bedrag van €22,50

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MariekeF 

Bedankt voor het delen van de screenshot. Ik heb het tegoed dat je kwijt was weer toegevoegd. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je dat ik het bedrag naar boven heb afgerond en daarmee kun je zelf een bundel kopen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Reageer