Beantwoord

Alle telefooncontacten zijn verdwenen

• 18 november 2019
  • 3 reacties
  • 540 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Tele2 is gestopt met prepaid mobiel bellen en gaf mij als tip om dit voortaan te doen bij t-mobile. Alles is geslaagd, behalve dat ik nu al mijn telefooncontacten kwijt ben. Ik dacht altijd dat deze contacten automatisch worden opgeslagen in het geheugen van het mobieltje zelf en niet op de simkaart. Er zitten ook nummers bij die heel belangrijk voor me zijn. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 18 november 2019, 12:01

Oude Tele 2 kaartje er weer even in en de contacten kopieren naar de telefoon, dan zijn ze weer beschikbaar.

En even in de instellingen kijken dat ze daarna wel in de telefoon worden opgeslagen als je nieuwe toevoegd, of als je een smartphone hebt ze laten opslaan in de cloud, dan heb je ze ook weer als je telefoon sneuveld of je vervangt hem voor een nieuwe.

Bekijk origineel

3 reacties

Oude Tele 2 kaartje er weer even in en de contacten kopieren naar de telefoon, dan zijn ze weer beschikbaar.

En even in de instellingen kijken dat ze daarna wel in de telefoon worden opgeslagen als je nieuwe toevoegd, of als je een smartphone hebt ze laten opslaan in de cloud, dan heb je ze ook weer als je telefoon sneuveld of je vervangt hem voor een nieuwe.

Dat zal dus niet gaan. Ik krijg het bericht dat tele2 het niet meer doet., krijg dus een zwart scherm.

Dat is vreemd, normaal krijg je een melding van “geen service” heb je een andere telefoon om het te proberen.

Anders zou ik het ook niet meer weten buiten het aanschaffen van een simkaart lezer voor aan de computer.

https://www.allekabels.nl/usb-kaartlezer/169/1155209/usb-20-kaartlezer.html?gclid=EAIaIQobChMI_If5_Zb05QIVwp13Ch3tFAybEAAYASAAEgLBT_D_BwE

Deze zou ook een simkaart kunnen lezen, niet echt goedkoop.

Reageer