Beantwoord

alternatief voor Samsung GT E 1270 Clamshell

• 23 maart 2021
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

T-mobile stopt (helaas) met 2G ondersteuning. Ik ben op zoek naar een alternatief. Graagwel:  clamshell. Iemand een alternatief al gevonden? Ben zelf op zoek geweest. Oog viel op Nokia 2720, echter als je dan klep oplicht, dan heb je meteen contact met degene die belt..en dat wil ik niet, kan ook niet kiezen voor andere aannamemodus van inkomendgesprek. In een winkel kreeg ik het advies om dan maar de Fysic 9220FM of de Alcatel 20.53 te nemen..ik had vantevoren gezegd: het is voor T-mobile, die stoppen met 2g, en het is voor prepaidbellen..Maar na wat geblader op google kom ik erachter dat laatste 2 geadviseerde telefoons alleen 2g zijn,..schiet ik niks mee op..(Ik zou ze maar gekocht hebben, dan had ik me zwaar besodemieterd gevoeld, eigenlijk nog wel besodemieterd qua advies..) Heeft iemand al een acceptabel alternatief gevonden voor deze Samsung GT1270 Clamshell? Ik denk ik gooi het in de groep.. Binnenkort wel een bezoekje aan T-mobile shop..maar alvast via deze community vraag om alternatief.

icon

Beste antwoord door Folkert 23 maart 2021, 20:56

Hallo @cellyb 

Kijk even in deze lijst met toestellen die door T-Mobile gecertificeerd zijn voor VoLTE (bellen via 4G) Bellen via 4G en wifi: snel en in HD kwaliteit! | T-Mobile (t-mobile.nl)

Of ga voor de https://www.t-mobile.nl/shop/product/alcatel-3088-4g-grijs/27844514 Alcatel 30.88 uit de TM shop omdat je dan ook de garantie hebt op bellen via 4G

Zo ben je toekomst bestendig al blijft bellen via 3G ook nog wel even bestaan denk ik. Ik kan nergens vinden of de Nokia 3310 3G ook belt via 3G of dat het alleen internet is. De 3310 4G staat niet in de lijst van T-Mobile Nederland.

Groeten, Folkert

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @cellyb Welkom in de community. 

Heb je iets aan Dit onderwerp?

MVG.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @cellyb 

Kijk even in deze lijst met toestellen die door T-Mobile gecertificeerd zijn voor VoLTE (bellen via 4G) Bellen via 4G en wifi: snel en in HD kwaliteit! | T-Mobile (t-mobile.nl)

Of ga voor de https://www.t-mobile.nl/shop/product/alcatel-3088-4g-grijs/27844514 Alcatel 30.88 uit de TM shop omdat je dan ook de garantie hebt op bellen via 4G

Zo ben je toekomst bestendig al blijft bellen via 3G ook nog wel even bestaan denk ik. Ik kan nergens vinden of de Nokia 3310 3G ook belt via 3G of dat het alleen internet is. De 3310 4G staat niet in de lijst van T-Mobile Nederland.

Groeten, Folkert

Reputatie 7
Badge +18

@cellyb Om even deze vraag te beantwoorden: Ondersteuning T-mobile een Experia E1 nog na 1 juni 2021? | T-Mobile Community (t-mobile.nl)

De Experia E1 is een Android 4 smartphone en daar kun je gewoon mee blijven bellen via 3G.

@cellyb Om even deze vraag te beantwoorden: Ondersteuning T-mobile een Experia E1 nog na 1 juni 2021? | T-Mobile Community (t-mobile.nl)

De Experia E1 is een Android 4 smartphone en daar kun je gewoon mee blijven bellen via 3G.

Folkert bedankt. En internetten via wifi met Xperia e1 dat kan ook na 1 juni 2021 nog? Sinds paar  maanden krijg ik foutmelding, dssl fout ofzo,.. heb ik dus via wifi al geen contact met internet..

Reputatie 7
Badge +18

@cellyb Bellen blijft wel mogelijk via 3G. Waarom internet via Wifi niet meer werkt weet ik even niet maar bedenk wel dat het een Android 4 telefoon is en dus behoorlijk verouderd. Je zou ‘m enkel voor bellen kunnen blijven gebruiken.

Reputatie 3
Badge +3

Heb je via wifi helemaal geen verbinding met internet? of werkt whatsapp bv nog wel, maar browsen niet?

Reageer