Beantwoord

Antwoord geven op ontvangen bericht

• 15 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 190 Bekeken

hoe antwoord ik op een ontvangen bericht? Het lukt mij niet.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 augustus 2017, 11:13

Hi Gizzifeur3,

Dankjewel voor je bericht. Ik wil je graag meer duidelijkheid geven over servicenummers. Een 088 nummer is een servicenummer en die hanteren eigen tarieven. Op deze pagina vind je een overzicht van de tarieven van jouw prijsplan en daar geven wij ook aan dat er voor 088 nummers een beltarief geldt. Aan T-Mobile betaal je alleen het tarief van jouw PrePaid-tarief, dat is €0,15 per minuut. Daarnaast worden er ook servicekosten in rekening gebracht voor het bellen naar het 088-nummer. De overige kosten worden dus verrekend door het 088 nummer waar je naar belt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en heb ook gelezen waarom je belde naar dat nummer. Ik vind je situatie erg spijtig en dus wil ik je graag tegemoet komen. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie.
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi gizzifeur3.

Op welk bericht wil je antwoorden, waar, wat lukt er niet, krijg je een foutmelding?
Hoi gizzifeur3.

Op welk bericht wil je antwoorden, waar, wat lukt er niet, krijg je een foutmelding?

Is het nu gelukt?
Reputatie 4
Badge +9
Is het nu gelukt?
Zou fijn zijn als je wat meer specifieker bent. Je reactie is helaas geen antwoord op Kaassausje's bericht.

Wat is precies het probleem?

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gizzifeur3,

Bedoel je reageren op dit topic: https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/kosten-088-nummer-282021

Als je ingelogd bent via de PC staat er een groot reactievlak onder het laatste bericht en via mobiele telefoon is het eigenlijk hetzelfde, maar dan een wat kleiner vakje waar 'Reageer...' in staat. Laat je weten of het lukt?
Ik ben nu ingelogd. Dus je zou mijn bericht nu ontvangen.
groet.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn dat dat wel is gelukt!

Welk bericht bedoel je nu precies? We begrijpen namelijk niet helemaal wat je bedoelt en kunnen je daardoor niet zo goed helpen. Ik hoor het wel van je!
Het gaat om de hoge belkosten van 7-8 en 8-8'17, naar een 088-nummer.
0,80+0,15 per minuut. Ik bel pre-paid.
Vanmorgen een telefoontje gehad van ACM. Dat adres kreeg ik van iamPuk. For
um. Dus ik had een e-mail gestuurd met de vraag wie mij die hoge kosten heeft berekend.
Antwoord was: T-Mobile.
Als je geen klant of consument bent, betaal je de eerste keer deze kosten.
Ik was nog geen patiënt bij de Bavo. Ik moest alleen een afspraak afzeggen. Ook de volgende dag nog terugbellen. Dat was 18 minuten in totaal.
Ik zal toch een klacht indienen bij T-Mobile.
Groet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gizzifeur3,

Dankjewel voor je bericht. Ik wil je graag meer duidelijkheid geven over servicenummers. Een 088 nummer is een servicenummer en die hanteren eigen tarieven. Op deze pagina vind je een overzicht van de tarieven van jouw prijsplan en daar geven wij ook aan dat er voor 088 nummers een beltarief geldt. Aan T-Mobile betaal je alleen het tarief van jouw PrePaid-tarief, dat is €0,15 per minuut. Daarnaast worden er ook servicekosten in rekening gebracht voor het bellen naar het 088-nummer. De overige kosten worden dus verrekend door het 088 nummer waar je naar belt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en heb ook gelezen waarom je belde naar dat nummer. Ik vind je situatie erg spijtig en dus wil ik je graag tegemoet komen. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

Reageer