Beantwoord

App betalen via T-Mobile factuur

• 8 juni 2016
  • 5 reacties
  • 271 Bekeken

Ik heb een vraag hoe ik kan betalen via t-mobile factuur naar google play. Toen ik mijn mobiel net had kon dat nog maar nu niet meer. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door David 9 juni 2016, 09:50

Hey Sgjp312,

Welkom op ons forum!

In onze gegevens zie ik dat je gebruikmaakt van een PrePaid-aansluiting, hierbij is betalen via je factuur niet mogelijk, aangezien je geen factuur ontvangt. Wellicht is het tijd voor een overstap naar een abonnement, dan heb je de mogelijkheid natuurlijk wel! 😉 Als het om een ander nummer gaat dan dat van je forumaccount, stuur me dan even in een privébericht het telefoonnummer, volledige adres en geboortedatum, dan kijk ik het na.

Laat je het ons weten als je nog vragen hebt, we helpen je er graag mee verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
In My T-Mobile bij blokkades kun je dit instellen. Waarschijnlijk is er nu een blokkade actief dat dit niet is toegestaan.
Ik heb al gekeken bij blokkade en ik heb dan aangevinkt toegestaan
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sgjp312,

Welkom op ons forum!

In onze gegevens zie ik dat je gebruikmaakt van een PrePaid-aansluiting, hierbij is betalen via je factuur niet mogelijk, aangezien je geen factuur ontvangt. Wellicht is het tijd voor een overstap naar een abonnement, dan heb je de mogelijkheid natuurlijk wel! 😉 Als het om een ander nummer gaat dan dat van je forumaccount, stuur me dan even in een privébericht het telefoonnummer, volledige adres en geboortedatum, dan kijk ik het na.

Laat je het ons weten als je nog vragen hebt, we helpen je er graag mee verder!
Bedankt voor de informatie David!
Het klopt dat ik pre-paid aansluiting heb, maar had in het begin toen ik mijn mobiel had wel factuur van google play nu niet meer
Reputatie 6
Badge +17
Hi sgjp312

Bedoel je dat je in je telefoon de mogelijkheid had om betalen via factuur te selecteren? Het is bij PrePaid namelijk nooit mogelijk geweest om je Google Play aankoop via je factuur te betalen. Dit zou dus ook niet in de instellingen van je telefoon moeten verschijnen. Onze excuses als dit wel is gebeurd, ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt.

Op deze pagina vind je alle geaccepteerde betaalmethoden voor in de Google Play Store. Zit er een betaalmethode bij waar je gebruik van kan maken?

Reageer