Vraag

app world

  • 22 oktober 2012
  • 17 reacties
  • 1845 Bekeken

Reputatie 2
mijn bb app world doet het al een paar maanden niet meer. battery puul, opnieuw installeren, tijdzone goedzetten, maar niks werkt. Wie heeft de oplossing voor mij?

17 reacties

Reputatie 5
Hoi Marlous1984,
Heb je wel een licentie op de BB-service?
Reputatie 2
Hoi Marlous1984,
Heb je wel een licentie op de BB-service?


app world heeft het altijd gedaan en nadat ik een tijdje in buitenland ben geweest doet hij het niet meer.
Reputatie 5
Maar heb je nu wel of geen BB licentie?
Volgens mij kun je app world niet benaderen zonder licentie/BB-bundel.
Had je in het buitenland ook deze sim of een buitenlandse sim in je toestel?
Reputatie 2
Maar heb je nu wel of geen BB licentie?
Volgens mij kun je app world niet benaderen zonder licentie/BB-bundel.
Had je in het buitenland ook deze sim of een buitenlandse sim in je toestel?


wat is een bb licentie? ik heb een abb en geen prepaid. Bij prepaid leeg ik vanalles over licenties.
heb eigen sim gebruikt in buitenland
Reputatie 5
Maar heb je nu wel of geen BB licentie?
Volgens mij kun je app world niet benaderen zonder licentie/BB-bundel.
Had je in het buitenland ook deze sim of een buitenlandse sim in je toestel?


wat is een bb licentie? ik heb een abb en geen prepaid. Bij prepaid leeg ik vanalles over licenties.
heb eigen sim gebruikt in buitenland


Oke duidelijk. 
Een BB licentie is een BlackBerry bundel, die je per maand betaald.
Als je er een hebt, dan betaal je daar ook voor en vind je deze terug op je factuur.
Deze bundel heb je nodig om op je BB te kunnen mailen, pingen etc.
Reputatie 2
ik kan mailen, pingen, etc etc. alleen als ik app world wil opstarten gebeurd er niks. zelfs geen foutmelding
Reputatie 5
ik kan mailen, pingen, etc etc. alleen als ik app world wil opstarten gebeurd er niks. zelfs geen foutmelding

Oke. Dan zijn mijn variabelen/mogelijkheden een beetje uitgerangeerd.
Misschien meldt zich een BB expert ;)
Ik ga ondertussen voor je zoeken.
Reputatie 2
nou ik hoop dat ik snel reactie krijg, want dit is knap onhandig...
Reputatie 6
@Marlous1984

Ik heb jouw instellingen gecontroleerd en je hebt overal toegang toe. Wil je hier controleren met jouw toestel of je de laatste versie hebt geinstalleerd ?
Reputatie 2
de laatste versie heb ik er al opstaan
Reputatie 6
@Marlous1984

Wil je hier een BlackBerry®️ ID aanmaken en controleren of je daarmee toegang hebt tot de AppWorld?
Reputatie 2
ik heb al een bbid en kan ook in de appworld.
Het is puur het icoontje aanklikken dat niet werkt.
erg vreemd
Reputatie 2
herstel: via bb kan ik wel inloggen met bbid maar niet in de appworld. via tablet/pc wel
Reputatie 6
@Marlous1984

Ik heb een instelling voor je gewijzigd. Wil je een battery-pull doen zodat deze wijziging van het netwerk gehaald kan worden? Wanneer dit niet werkt wil je dan het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen en het nogmaals controleren? Maak voor die tijd wel een backup, de gegevens gaan hierbij verloren. Je kunt de stappen hiervoor volgen die onze toestelhulp vermeld staan.
Reputatie 2
battery pull en reset fabrieksinstelingen hebben niet geholpen.
Reputatie 6
@Marlous1984

Kun je inmiddels weer gebruik maken van de BB ID op het toestel?
Reputatie 2
Nee nog steeds niet. Ik heb de moed maar opgegeven. Jammer dat er niemand is die mij hulp kan bieden hierin.

Reageer