Beantwoord

Bel bundel activeren niet mogelijk, is al actief?

  • 20 september 2017
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 2
Opgewaardeerd ivm activeren belbundel. ("bellen aan")
Kan niet activeren want: "bundel is al actief"
Bellen gaat nu rechtstreeks van PrepaidTegoed af...

Naar website:"Oeps er ging iets mis..." steeds maar...
icon

Beste antwoord door Hajar 21 september 2017, 10:09

Hi donkey,

Hmm dat is niet de bedoeling. Heb je dit probleem eerder ervaren? Ik heb voor nu een compensatiebundel van 100 minuten geactiveerd. Hier kun je een maand lang gebruik van maken. Mocht je de volgende keer weer problemen ervaren, trek dan even aan de bel!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi donkey,

Hmm dat is niet de bedoeling. Heb je dit probleem eerder ervaren? Ik heb voor nu een compensatiebundel van 100 minuten geactiveerd. Hier kun je een maand lang gebruik van maken. Mocht je de volgende keer weer problemen ervaren, trek dan even aan de bel!
Reputatie 2
Hartelijk dank Hajar,

Is kennelijk al eerder gebeurd, maar heb dit niet gemerkt.
Belde toen waarschijnlijk ook van 'beltegoed'
Was plotseling op, terwijl het voldoende was om bundels te verlengen.

Er gebeuren nogal wat zaken.
t-mobile app ook erg onstuimig, alsmaar: "ophalen gegevens..."
verder niks...

In ieder geval bedankt voor de compensatie.

Mvg . . .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Donkey,

Wat vreemd zeg. Mocht dat de volgende keer weer gebeuren, maak dan een screenshot van de foutmelding en deel het met ons in dit topic. We gaan dan achterhalen waardoor het komt.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer