Beantwoord

Belangrijke vraag aan Ali B over dataverbruik

• 3 januari 2015
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Beste Ali,

Ik hoop dat jij mij kan helpen, je wordt immers dik betaald neem ik aan door Tmobile.
Ik heb in de laatste 16uur 65 euro aan prepaid tegoed gekocht, reden hiervan is dat ik zonder een minuut gebeld of sms verzonden te hebben met alleen wat internet verbruik op mijn iphone met max 120mb dataverbruik.
Het vliegt werkelijk de deur uit zonder dat ik het heb gebruikt!!!!

Hoe kan dit Ali? Ik heb bij het activeren van het tegoed 1000mb en na even wat checken op facebook en dan is alles weer op. Krijg ook geen sms van dat het op is ofzo.

Raadselachtig.... en diefstal lijkt mij.

Nou Ali, maak mij blij met extra tegoed of geld terugstorten conform het niet gebruikte tegoed maar wat wel door jullie is ingenomen!
icon

Beste antwoord door AmyP 6 januari 2015, 14:54

Hi Laurens,

We hebben je al meerdere malen uitleg gegeven over dit probleem. Zie ook dit topic en het topic over dataverbruik. Ook dit maal is je tegoed opgegaan aan dataverbruik. Ik adviseer je daarom ook de genoemde topics nog eens goed door te nemen.

Verder wil ik je verzoeken je vraag niet nogmaals te stellen, mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Nog zoiets. Nu heb ik 2048mb aan data tegoed. Maar als ik wil internetten lukt het niet omdat ik weer geen tegoed heb. En als ik een sms stuur naar 4000 met INTERNET MAAND XTRA AAN werkt dat ook niet omdat ik geen tegoed heb.

Ali begrijp jij het nog? Ik niet.
Wat ik wel begrijp is dat ik telkens een hoop geld kwijt ben zonder dat ik er iets voor terug krijg.

Ben benieuwd of de directie net zo leuk om gaat met mij zoals ze ook met jou omgaan in die vreselijk leuke tmobile spotjes!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Laurens,

We hebben je al meerdere malen uitleg gegeven over dit probleem. Zie ook dit topic en het topic over dataverbruik. Ook dit maal is je tegoed opgegaan aan dataverbruik. Ik adviseer je daarom ook de genoemde topics nog eens goed door te nemen.

Verder wil ik je verzoeken je vraag niet nogmaals te stellen, mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer