Beantwoord

Belbundel activeren

  • 13 september 2018
  • 3 reacties
  • 932 Bekeken

Belbundel is op voor het einde van de maandtermijn. Mijn tegoed is ruim voldoende dus geprobeerd de belminuten te vernieuwen via het 4000-bericht Bellen AAN. Krijg als antwoord dat er een technische storing is. OK, even de klantenservice bellen dan maar. 06-24001200, bandje wordt gestart, vraag: voer uw mobiele T-Mobile nummer in, dat doe ik en vervolgens krijg ik de melding dat het een onjuiste invoer is...
Vreemd!
icon

Beste antwoord door sokolski 14 september 2018, 10:08

Ha Hajar,

Via de website lukte het gisteravond om een nieuwe bundel te activeren. Alles in orde dus.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sokolski,

Het zou inderdaad vlotter moeten werken. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de bundel te activeren. Werkt alles weer naar behoren? Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!
Ha Hajar,

Via de website lukte het gisteravond om een nieuwe bundel te activeren. Alles in orde dus.
Reputatie 7
Badge +20
Super om te horen! 🙂

Reageer