Beantwoord

Belbundel prepaid aanzetten

• 2 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 254 Bekeken

Ik wil graag een belbundel activeren, echter lukt dit niet. Hoe kan ik deze bundel wel aanschaffen?
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2017, 15:32

Hoi Jesper17,

Deze belbundel is op het moment alleen nog door medewerkers te activeren, niet meer zelf via de SMS. Ik heb de bundel voor jou zojuist ingeschakeld. Als je nu naar My T-Mobile gaat, zie je jouw nieuwe tegoed. Je kreeg ook een SMS dat de bundel was stopgezet, maar dat is enkel de einddatum van 2 november.

Als je verder nog ergens hulp bij nodig hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jesper17,

Deze belbundel is op het moment alleen nog door medewerkers te activeren, niet meer zelf via de SMS. Ik heb de bundel voor jou zojuist ingeschakeld. Als je nu naar My T-Mobile gaat, zie je jouw nieuwe tegoed. Je kreeg ook een SMS dat de bundel was stopgezet, maar dat is enkel de einddatum van 2 november.

Als je verder nog ergens hulp bij nodig hebt, dan horen we dat graag van je!
Hoi David,

Zou je dit voor mij ook willen doen?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Hoi A'miek,

Dat kunnen we zeker voor je regelen, maar daar heb ik wel jouw telefoonnummer voor nodig. Ik zie dat je jouw forumaccount daar niet aan gekoppeld hebt. Kun je jouw telefoonnummer in een privéberichtje naar David sturen? Het kan ook naar mij, maar ik ben morgen niet aanwezig. :)

Alvast bedankt!
Goedemorgen, kun je dat voor mij ook doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanniexxx,

In ons systeem zie ik dat je ondertussen al hebt gechat met mijn collega en zij heeft de bundel voor je aangezet. 🙂
KUN je dit ook voor mij doen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ehbosma,

Dat doe ik uiteraard graag voor je! Ik kan de bundel echter pas toevoegen als je genoeg beltegoed hebt en dat is nu niet het geval. Een belbundel is namelijk €4,95 Je kunt je beltegoed eerst opwaarderen en daarna kunnen wij de bundel voor je toevoegen. 😃
En nu? 😊
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Ehbosma,

De bundel is geactiveerd! Dit is binnen 24 uur ook zichtbaar op My T-Mobile en in de My T-Mobile applicatie. Je kan er al wel direct gebruik van maken. 😉

Reageer