Beantwoord

beltegoed

Weet iemand waarom er constant beltegoed wordt afgeschreven? Ik sms en bel niet, ik zit niet op 3G en ik heb mijn mobiele data uit staan!
icon

Beste antwoord door Chris076 23 mei 2014, 10:57

@jwsch

Ik heb de blokkade voor je geactiveerd 🙂 Wanneer je het toestel even uit- en weer aanzet is de blokkade actief en kun je geen gebruik meer maken van internet via ons mobiele netwerk. Via WiFi uiteraard wel 🙂

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
@jwsch

Welkom hier op het Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken 🙂 Er worden kosten in rekening gebracht voor het gebruik van data/internet via het mobiele netwerk. Je geeft aan dat je 3G uitgeschakeld hebt? Hoe heb je dit gedaan? Je kunt ook een internetbundel activeren zodat je voor een vast bedrag een hoeveelheid data kunt verbruiken gedurende 30 dagen. Meer informatie hierover kun je hier vinden.
Ik heb mijn mobiele data uit, mn roaming staat ook niet aan! Ik heb geen idee hoe dit komt.
Reputatie 6
@jwsch

Er zal in de instellingen een mogelijkheid zijn waardoor het toestel nog verbinding kan maken via het Mobiele netwerk. Welk toestel gebruik je? Ook kan ik een blokkade voor je activeren zodat het niet mogelijk is om via het mobiele netwerk een dataverbinding te maken. Ik hoor graag van je!
Ik heb een samsung galaxy s4 mini. Als je het zou kunnen blokkeren zou dat heel erg fijn zijn!
Reputatie 6
@jwsch

Ik heb de blokkade voor je geactiveerd 🙂 Wanneer je het toestel even uit- en weer aanzet is de blokkade actief en kun je geen gebruik meer maken van internet via ons mobiele netwerk. Via WiFi uiteraard wel 🙂
Dankjewel!
En ook bedankt voor het snelle antwoorden en de goede service!
In de s4 mini zijn apps die toch data trekken over 3G omdat google play die 3g toch stiekem aanzet. Dit zet je uit door in instellingen, dat wieltje (niet verwarren met de google instellingen) naar my device ab, data usage (onder bluetooth) per app de restrict background data aan te vinken of met de links naast de home button voor allemaal. Je kunt het per app doen maar ook voor allemaal met de linker home knop op hoe die ook heet. Dan slurpt ie alleen nog data onder wifi en niet meer via 3G.
Mocht je dan tocn 3G nodig hebben dan slurpen die apps geen data meer omdat die instelling restrictions aanstaan. Dan doen ze dat alleen over wifi.

Reageer