Vraag

beltegoed erbij en meteen weer alles weg

krijg ik laatst een sms dat er iets niet goed is gegaan en dat mijn beltegoed onterecht is afgeschreven, gelukkig is dat hersteld dus ik had weer €30,- daarvoor nog een bundel geactiveerd en die is nog niet op. Maar het beltegoed wel, nu niets meer waar is mijn € 30,- gebleven

6 reacties

Reputatie 4
Hallo Belinda0870,

Ik kan niet zien waar het tegoed aan is opgegaan, maar er is wel een aantal mogelijke verklaringen.

Als je niet gebeld of ge-sms't hebt kan het zijn dat je instellingen in je telefoon verkeerd hebt staan waardoor je telefoon internet heeft gebruikt van het T-Mobile netwerk Dit kan ook als je niet zelf via een browser internet. Ook kan het voorkomen dat je WiFi slecht bereik heeft, waardoor je telefoon automatisch over gaat op internet van T-Mobile. Ik zou adviseren om door een T-Mobile Moderator je T-Mobile Internet te laten blokkeren, zodat je alleen via WiFi kunt internetten en niet onverwacht je beltegoed kwijt bent.

Mocht je hier meer informatie willen dan kun je even een kijkje nemen op onze Data Transparantie Pagina: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/data-transparancy
hallo, ik heb een bundel combi l aangezet en deze is nog niet op??? ben wel heel benieuwd wat jullie verklaring hiervoor is!
Reputatie 3
@Belinda0870

Zoals MaschaB aangeeft heb je waarschijnlijk een instelling niet goed, waardoor je toestel gebruik heeft gemaakt van het internet. Bij de Combi bundel krijg je in jouw geval 100 min, 100 sms en 100 MB. Het kan dus heel goed dat je bundel nog niet leeg wat betreft bellen/sms, maar dat de data-hoeveelheid wel leeg is. Je internet in dat geval uit je normale bundel.
nou ik geef het op, de bundel is niet op !! 13-05 is deze geactiveerd heb nu nog genoeg minuten,mb en sms op 22-05 krijg ik een sms van T-mobile dat er iets is misgegaan met het beltegoed.
weer netjes aangevuld en toen had ik 30 euro. nu zijn er dus nog minuten,sms en mb's in mijn bundel maar het tegoed is weg?
dat is toch raar? geen passende oplossing? einde t-mobile klant, wel jammer is vanaf 2006! nog nooit zo'n gedoe gehad!
PS 102 minuten, 76sms en nog 16MB
Reputatie 6
@Belinda0870

Ik heb hierover een privébericht naar je verstuurd 🙂!

Reageer