Beantwoord

beltegoed nog niet ontvangen

• 20 december 2019
  • 21 reacties
  • 473 Bekeken

overgestapt van Tele 2 prepaid naar Tmobile prepaid . Zou mijn beltegoed van Tele 2 overgeschreven krijgen. Maar komt niet. Wacht al meer dan 10 dagen.

geprobeerd via klantenservice contact daarover te krijgen , maar dat is een grote ellende. Communicatie met een medewerker is niet mogelijk. Bellen duurt zo lang dat ze zeggen : belt u op een ander moment weer eens. Ja nu al €0.51 moeten betalen van je prepaid tegoed van €5,00 die je kreeg toen je bij  Tmobile kwam.

dit is nu mijn laatste kans . Misschien dat ik hier wat hoor. Ben benieuwd.

icon

Beste antwoord door CrisTien 20 december 2019, 16:54

@petertje20 Je hebt gelijk, ben even gaan lezen op de site van #Tele2

@Ab Berenpas De moderators kunnen dit hopelijk voor je oplossen.

Je moet wel nog even geduld hebben, ze genieten nu van hun vrije avond! 
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Groetjes. 

De overstap naar prepaid van T-Mobile is gratis voor prepaid-klanten van Tele2, als je een simkaart aanvraagt voordat ons aanbod eindigt. Het werkt als volgt:

1. Klik op de button hierboven: ‘Ik wil PrePaid bij T-Mobile’.
  2. Je hebt een sms ontvangen met een persoonlijke code. Vul die code in en bestel je gratis simkaart.
  3. Vul je naam, adres, woonplaats en e-mailadres in zodat we je nieuwe simkaart kunnen toesturen.
  4. Je nieuwe simkaart wordt binnen 5 werkdagen gratis thuis gestuurd in Nederland.
  5. Wil je je nummer en beltegoed van Tele2 behouden? Vraag dan uiterlijk 22 december hier nummerbehoud aan. Alleen dan kun je je beltegoed meenemen.
  6. Zodra je aanvraag voor nummerbehoud succesvol is verwerkt, wordt binnen 10 werkdagen het beltegoed van Tele2 bijgeschreven op je nieuwe simkaart van T-Mobile
  7.  
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Ab Berenpas Welkom bij TMobile.

Wie heeft dat verteld dan? Volgens mij zetten ze nooit beltegoed over van en naar een andere provider.

Het tegoed is alleen als beltegoed op Tele2 Prepaid simkaart te gebruiken, en bij TM op een Sim van TM. Zolang je nog tegoed hebt bij Tele2 kan je dat toch eerst opmaken?

Groetjes en fijn weekend.

Reputatie 2
Badge

In dit geval wel, tele2 stopt met prepaid en klanten die hun nummer naar tmobile prepaid zouden zetten, konden hun beltegoed meenemen naar t-mobile.

Een mod zal wel reageren en het in orde maken, mits de nummer overzetting naar t-mobile op tijd is aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +20

@petertje20 Je hebt gelijk, ben even gaan lezen op de site van #Tele2

@Ab Berenpas De moderators kunnen dit hopelijk voor je oplossen.

Je moet wel nog even geduld hebben, ze genieten nu van hun vrije avond! 
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Groetjes. 

De overstap naar prepaid van T-Mobile is gratis voor prepaid-klanten van Tele2, als je een simkaart aanvraagt voordat ons aanbod eindigt. Het werkt als volgt:

1. Klik op de button hierboven: ‘Ik wil PrePaid bij T-Mobile’.
  2. Je hebt een sms ontvangen met een persoonlijke code. Vul die code in en bestel je gratis simkaart.
  3. Vul je naam, adres, woonplaats en e-mailadres in zodat we je nieuwe simkaart kunnen toesturen.
  4. Je nieuwe simkaart wordt binnen 5 werkdagen gratis thuis gestuurd in Nederland.
  5. Wil je je nummer en beltegoed van Tele2 behouden? Vraag dan uiterlijk 22 december hier nummerbehoud aan. Alleen dan kun je je beltegoed meenemen.
  6. Zodra je aanvraag voor nummerbehoud succesvol is verwerkt, wordt binnen 10 werkdagen het beltegoed van Tele2 bijgeschreven op je nieuwe simkaart van T-Mobile
  7.  
Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ab Berenpas 

Kun je een screenshot tonen van hoeveel beltegoed je had bij PrePaid en anders kun je mij een privébericht sturen waarin je het bedrag vermeld? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

overgestapt van Tele 2 prepaid naar Tmobile prepaid . Zou mijn beltegoed van Tele 2 overgeschreven krijgen. Maar komt niet. Wacht al meer dan 10 dagen.

geprobeerd via klantenservice contact daarover te krijgen , maar dat is een grote ellende. Communicatie met een medewerker is niet mogelijk. Bellen duurt zo lang dat ze zeggen : belt u op een ander moment weer eens. Ja nu al €0.51 moeten betalen van je prepaid tegoed van €5,00 die je kreeg toen je bij  Tmobile kwam.

Klopt is bij mij net zo. 11 december overgenomen, direct tele2 acvount gewist, overal nul op rekest en beltegoed van ruim 20 euro kwijt. Ook registreren en 5 euro ontvangen lukt niet. Een bijzonder vies gevoel over Tmobiles praktijken. 

Hi @Ab Berenpas 

Kun je een screenshot tonen van hoeveel beltegoed je had bij PrePaid en anders kun je mij een privébericht sturen waarin je het bedrag vermeld? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Grappig dat je dat vraagt vooral omdat het tele2 account 1 seconde na de mededeling dat het nummer is overgenomen wordt opgeheven. Krijg je sms dat je saldo minder dan 1 euro is! Het was wel zo netjes geweest overname van.het bedrag ook.gelijk te regelen. Dit is duidelijk bij niemand gedaan. In de brief stond als je overstapt behoud je je beltegoed. In dit geval is "je" dus jullie. Tele2 is Tmobile dus hoe kan dit fout gaan?

Heb inmiddels al twee keer iemand van Tmobile aan de telefoon gehad. “Ja het klopt meneer, u hebt uw beltegoed van Tele 2 nog niet gehad:” we zullen het naar de afdeling doorsturen die dit regelt. Binnenkort hebt u het beltegoed op uw telefoon.” Ik ben nu 4 weken verder maar nog steeds geen beltegoed .

al met al heeft het mij inmiddels al wel zo’n € 5 gekost ! 

Gaat lekker daar . Misschien komt het nog : kerst en nieuwjaar zaten er tussen!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @wakeupkitty 

Ik wil dit graag voor je doorzetten zodat je ook je tegoed ontvangt. Heb je al een T-Mobile simkaart ontvangen? Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan maak ik direct een case voor je aan. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

@Ab Berenpas Ik zie dat je case in behandeling is. Ik verwacht dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt. Excuses voor het ongemak!

@Hajar ik heb online doorgegeven dat ik overging op T mobile, de nieuwe simkaart lag er 10 of 11 december, gelijk geregistreerd voor overname beltegoed. De volgende ochtend bericht dat het was overgezet en tegelijkertijs sms van Tele2 minder dan 1 euro beltegoed. 

De 5 euro gekregen en naar buitenland vertrokken. Dat wist Tmobile mij feilloos te melden en ook de Tmobileapp.

Tot op heden is registreren niet helukt (= 5 euro) dit zou volgens melding op site weken duren doir site problemen. Via sms zou wel kunnen via 1616. Dat probeer ik ook al sindsdien maar steeds foutmelding en wel beltegoed kwijt. 

Ik heb geen idee hoe jou een privebericht te sturen. Wellicht kun je dat uitleggen?

Iedere keer dat ik hier kom moet ik ook een nieuw wachtwoord aanvragen. 🙁

Reputatie 7
Badge +20

@wakeupkitty Klik op de naam van @Hajar je komt dan  bij haar account om een berichtje te sturen.

Veel succes en fijne avond!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ab Berenpas 

Ik heb voor jou het tegoed toegevoegd. Excuses dat het wat langer duurde, maar hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

@wakeupkitty Ik heb je een privébericht gestuurd. :blush:

Super. Heel hartelijk dank voor je bemoeienis . Lang gewacht, toch gekregen.

groet

ab 

Ook ik heb nog niks ontvangen , na de overstap van tele2 naar tmobiel prepaid. 

5 euro na aanmelding en mijn restant beltegoed van tele2, dat was ongeveer 30 euro

We zijn straks al een maand verder , hoe lang moet ik nog wachten op mijn beltegoed. 

Misschien een leuk item voor kassa of radar voor alle gedupeerden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mcr1958 

Dat is gelukkig niet nodig. Ik help je graag verder! Kun je mij een privébericht sturen met het desbetreffende 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan maak ik het graag in orde!

Bericht heb ik zelf verwijderd 

Hier ook hetzelfde probleem. In december het Tele2 prepaid nummer van mijn bejaarde schoonmoeder overgezet naar TMobile. Alles ging goed, nummer is nu actief op TMobile SIM en €5,- bonus beltegoed via SMS naar 1616 gekregen

Echter de belofte om ook het Tele2 beltegoed over te zetten zoals vermeld in de brief is niet nagekomen. Vorige week met veel moeite iemand van de helpdesk telefonisch gesproken, zou het regelen en een case aanmaken.

Nu na wederom een week nog steeds geen beltegoed van Tele2. Wachten inmiddels nu ca. 1 maand en begin behoorlijk het vertrouwen te verliezen….

Beste wildebras,

Neem contact op met Hajar , zie mijn bericht hierboven.

Stuurt haar een privé bericht met al je gegevens, dus adres postcode en telefoonnummer. 

Ze heeft mij ook geholpen en was zo geregeld. 

O,ja en je beltegoed niet vergeten van tele2.

Succes. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WildeBras 

Je kan mij inderdaad een privébericht sturen met al je gegevens dan help ik graag verder!

@Mcr1958 Leuk om te lezen dat je tevreden bent!:blush:

PB naar @Hajar gestuurd, hopelijk kan het snel worden opgelost 

Met dank aan @Hajar is het probleem erg goed opgelost :-)

Dank!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer