Beantwoord

Beltegoed opgewaardeerd maar geen gratis tegoed en bonus sms'jes

Hallo,

Ik heb vandaag mijn beltegoed opgewaardeerd en ik zou toch gratis smsjes, belminuten en mb's krijgen?
Ik heb wel standaard 300 gratis smsjes per opwaardeerbeurt.
Ligt het hieraan dat ik de andere smsjes, belminuten en mb's niet krijg?

Groetjes,

Rosannemyrthe
icon

Beste antwoord door Thalina T-Mobile 3 juli 2015, 12:16

Hoi Rosannemyrthe,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! Het gratis tegoed moet je natuurlijk wel ontvangen! Ik heb gelijk je gegevens bekeken en ik zie dat het gratis tegoed en je bonus sms'jes inmiddels hebt ontvangen! 🙂 Je kunt dit ook terugzien op My T-Mobile. Het toevoegen van het gratis tegoed duurde helaas iets langer dan gebruikelijk, vandaar dat het nog niet te zien was.

De bonus sms'jes ontvang je aan het begin van de nieuwe maand als je de vorige maand minimaal 10 euro hebt opgewaardeerd. Vandaar dat je dit tegoed nog niet op 29/6 had ontvangen. Het gratis tegoed (200 MB + 100 SMS + 50 minuten) ontvang je wel bij elke opwaardering, meer hierover kun je lezen op deze pagina.

Je kunt deze maand in ieder geval lekker veel gaan sms'en! 🙂 Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
rosannemyrthe schreef:

Hallo,

Ik heb vandaag mijn beltegoed opgewaardeerd en ik zou toch gratis smsjes, belminuten en mb's krijgen?
Ik heb wel standaard 300 gratis smsjes per opwaardeerbeurt.
Ligt het hieraan dat ik de andere smsjes, belminuten en mb's niet krijg?

Groetjes,

Rosannemyrthe

Hoi,

In principe zou je de bonus snel moeten krijgen. Wanneer je maandag nog niks ontvangen hebt, zou ik even bellen, of hier terug komen ;)

Succes!
Ik heb dit nog steeds niet gekregen en mijn 300 smsjes die ik zou moeten krijgen, kan ik ook niet terugvinden dat ik die heb gekregen. Ik heb hier wel een sms van gehad. Hoe kan dit?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rosannemyrthe,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! Het gratis tegoed moet je natuurlijk wel ontvangen! Ik heb gelijk je gegevens bekeken en ik zie dat het gratis tegoed en je bonus sms'jes inmiddels hebt ontvangen! 🙂 Je kunt dit ook terugzien op My T-Mobile. Het toevoegen van het gratis tegoed duurde helaas iets langer dan gebruikelijk, vandaar dat het nog niet te zien was.

De bonus sms'jes ontvang je aan het begin van de nieuwe maand als je de vorige maand minimaal 10 euro hebt opgewaardeerd. Vandaar dat je dit tegoed nog niet op 29/6 had ontvangen. Het gratis tegoed (200 MB + 100 SMS + 50 minuten) ontvang je wel bij elke opwaardering, meer hierover kun je lezen op deze pagina.

Je kunt deze maand in ieder geval lekker veel gaan sms'en! 🙂 Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden!

Reageer