Beantwoord

Beltegoed opwaarderen met voucher

• 3 mei 2017
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Na het bellen met 1244 en kiezen voor optie 2 stopt het bandje na: "toets de 16 geheime cijfers". De verbinding wordt niet verbroken maar er gebeurd ook niks als ik de opwaardeercode invoer. Wat kan ik doen om toch mijn beltegoed op te waarderen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 3 mei 2017, 13:01

Hoi Max23, welkom op het klantenforum.

Heel recent heeft PrePaid een aantal belangrijke wijzigingen gehad, waaronder het volgende: je kunt de code om je beltegoed mee op te waarderen nu ook sms'en èn online invoeren, dus je hebt nu nog twee andere mogelijkheden die je kunt proberen. :D

Hoe het precies werkt lees je op deze pagina onder het kopje "Opwaarderen via een opwaardeerkaart (bellen, sms of online)".

In dit topic lees je meer over de wijzigingen bij PrePaid.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Laat je weten of het via één van de andere -nieuwe- methodes is gelukt om op te waarderen? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Max23, welkom op het klantenforum.

Heel recent heeft PrePaid een aantal belangrijke wijzigingen gehad, waaronder het volgende: je kunt de code om je beltegoed mee op te waarderen nu ook sms'en èn online invoeren, dus je hebt nu nog twee andere mogelijkheden die je kunt proberen. :D

Hoe het precies werkt lees je op deze pagina onder het kopje "Opwaarderen via een opwaardeerkaart (bellen, sms of online)".

In dit topic lees je meer over de wijzigingen bij PrePaid.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Laat je weten of het via één van de andere -nieuwe- methodes is gelukt om op te waarderen? 🙂

Reageer