Beantwoord

Beltegoed prepaid bij overlijden

• 22 september 2017
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Mijn echtgenoot is plotseling overleden. Kan het restant prepaid tegoed van T-Mobile van zijn mobiele telefoon toegevoegd worden aan mijn prepaid tegoed, ook van T-Mobile?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 september 2017, 14:23

Hoi Jacootje,

Gecondoleerd met je echtgenoot. Ik vind het heel spijtig om te horen dat je echtgenoot is overleden. Ik wens jou en je naasten veel sterkte toe!

Wij hebben geen protocol voor dit soort zaken, maar uiteraard ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken. Om hoeveel beltegoed ging het? Ik wil dat tegoed graag toevoegen aan jouw eigen tegoed. Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jacootje,

Gecondoleerd met je echtgenoot. Ik vind het heel spijtig om te horen dat je echtgenoot is overleden. Ik wens jou en je naasten veel sterkte toe!

Wij hebben geen protocol voor dit soort zaken, maar uiteraard ben ik bereid om een uitzondering voor je te maken. Om hoeveel beltegoed ging het? Ik wil dat tegoed graag toevoegen aan jouw eigen tegoed. Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Hoi Hajar,

Bedankt, dat je hierbij wilt helpen.
Het gaat om een prepaid beltegoed van € 7,25, dat nog staat in het account van mijn overleden echtgenoot bij T-Mobile. Heb je verder nog gegevens nodig?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jacootje,

Graag gedaan hoor. Ik heb €10 toevoegd aan jouw eigen beltegoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Nogmaals veel sterkte!
Hoi Hajar,

Heel prettig geregeld, bedankt! Ik neem aan, dat ik zelf, na inloggen op mijn T-Mobile van mijn echtgenoot, zijn account kan sluiten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jacootje,

Kun je aangeven mij in een privébericht het nummer sturen waar het om gaat? Dan verwijder ik zijn My T-Mobile account.

Reageer