Beantwoord

Beltegoed PrePaid omhoog

• 22 juli 2017
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Hallo T-mobile,
Hoe het kan weet ik niet, maar op de één of andere manier groeit mijn beltegoed.
Niet dat ik dat erg vind, maar ik snap het niet, ik waardeer meestal op via een beltegoedbon, een soms via de website met Ideal.
Nu is het (voor zover ik weet) 2 keer gebeurd dat m'n beltegoed ineens ongeveer een euro hoger is zonder dat ik heb opgewaardeerd, ook kan ik nergens terugvinden waar dat beltegoed vandaan komt...
Kunnen jullie me vertellen hoe het zit?
Groeten AnnegreetKB
icon

Beste antwoord door Matti100 22 juli 2017, 13:37

Ik denk dat ik de oorzaak weet. Dat komt omdat er soms beltegoed door t-mobile gereserveerd wordt, ( dus teveel wordt afgeschreven). Dit wordt later weer goed gemaakt, dus daardoor zie je het stijgen.
Op dit forum is dit al een keer eerder besproken. T-mobile heeft toen gezegd dat ze deze reserveringen voortaan beter zouden communiceren naar de klant. Maar ik heb hiervan nog niets gemerkt. Er is wel een ander topic hierover: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/1-euro-van-prepaid-tegoed-na-kiezen-voor-betalen-per-mb-279682

Zie 2 bijgaande screenshots. Hier is te zien dat het beltegoed stijgt van €7,90 naar €8,23 op resp. 27 juni en 1juli.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +7
Hi Annegreet,

Welkom op het forum.
Mijn ervaring leert dat beltegoed niet kan stijgen, zonder opwaardering of een actie van T-Mobile. En bij een actie ontvangt je hiervan altijd een sms-bericht.

Heb je misschien zo'n sms bericht over het hoofd gezien?

groeten,
Robert
Ik denk dat ik de oorzaak weet. Dat komt omdat er soms beltegoed door t-mobile gereserveerd wordt, ( dus teveel wordt afgeschreven). Dit wordt later weer goed gemaakt, dus daardoor zie je het stijgen.
Op dit forum is dit al een keer eerder besproken. T-mobile heeft toen gezegd dat ze deze reserveringen voortaan beter zouden communiceren naar de klant. Maar ik heb hiervan nog niets gemerkt. Er is wel een ander topic hierover: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/1-euro-van-prepaid-tegoed-na-kiezen-voor-betalen-per-mb-279682

Zie 2 bijgaande screenshots. Hier is te zien dat het beltegoed stijgt van €7,90 naar €8,23 op resp. 27 juni en 1juli.

Reageer