Beantwoord

Beltegoed Prepaid verbruikt

• 10 januari 2017
  • 7 reacties
  • 168 Bekeken

Voor welke diensten moet ik betalen met mijn beltegoed pre plaid card
Ik heb voor € 10,00 gekocht ,mijn beltegoed is nog maar €7,98
Terwijl ik nog niet gebeld heb ?.?.?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 januari 2017, 15:58

Hoi Jedde.

Met prepaid tegoed betaal je voor bellen, sms'en en het gebruik van internet. Sms-diensten kunnen je tegoed als sneeuw voor de zon doen verdwijnen, het internet aan hebben staan zonder het fatsoenlijk beheren van updates en instellingen kan ook tot gevolg hebben dat je tegoed in no-time verbruikt is.

Je kunt op www.payinfo.nl kijken of je een sms-dienst zou hebben lopen en in de instellingen (gegevensgebruik) van de telefoon kun je nagaan of 'ie vrolijk internet gebruikt zonder dat je daadwerkelijk bezig bent met je toestel.

Als je ergens tips over wilt, geef dan even aan om welk toestel het gaat, dan kan iemand je daar ongetwijfeld verder mee helpen. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Jedde.

Met prepaid tegoed betaal je voor bellen, sms'en en het gebruik van internet. Sms-diensten kunnen je tegoed als sneeuw voor de zon doen verdwijnen, het internet aan hebben staan zonder het fatsoenlijk beheren van updates en instellingen kan ook tot gevolg hebben dat je tegoed in no-time verbruikt is.

Je kunt op www.payinfo.nl kijken of je een sms-dienst zou hebben lopen en in de instellingen (gegevensgebruik) van de telefoon kun je nagaan of 'ie vrolijk internet gebruikt zonder dat je daadwerkelijk bezig bent met je toestel.

Als je ergens tips over wilt, geef dan even aan om welk toestel het gaat, dan kan iemand je daar ongetwijfeld verder mee helpen. 🙂
Ik kom er dus echt niet uit , ik heb al een week lang mijn telefoon niet gebruikt en tochis er wee €0,87 vanaf hoe kan dit
Ik kan nergens vinden waarvoor ik moet betalen , heb de telefoon 1 Week niet gebruikt toch €0,89 eraf
Reputatie 7
Badge +15
Hi Jedde,

Fijn dat Kaassausje je al wat meer informatie gegeven heeft. Ik zie ook dat je gisteren contact hebt gehad met een van mijn collega's. Mijn collega zag dat je beltegoed in mindering was gebracht doordat er gebruik was gemaakt van internet. Had je hier verder nog vragen over? :8
Nee ik ben netjes geholpen ,hoop dat het goed blijft gaan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jedde,

Dat is fijn om te horen! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht! 😉
Dankjewel

Reageer