Beantwoord

Beltegoed Tele2 niet overgezet bij overname

• 6 januari 2020
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Op 11 december 2019 is mijn Tele2 nummer overgezet naar Tmobile. Dit was binnen 24 uur geregeld en toen ik de sms ontving dat het overgezet was kreeg ik ook een sms dat mijn tele2 tegoed minder dan 1 euro is plus mijn account daar werd gelijk verwijderd.

Ruim 20 euro beltegoed spoorloos. 

Ik heb het overname formulier gewoon ingevuld op 11 dec.

Ik heb contact via chat geprobeerd.

Ik heb het via de community geprobeerd (steeds moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen).

Ik heb sms gestuurd om zo te registreren en krijg hierop alleen maar foutmeldingen. No 1616 doet niets. 

Ik heb een email gestuurd naar de klantenservice en.krijg geen reactie ook geen bevestigingsmail en nee ook niet in mijn spambox.

Het is mij inmiddels wel duidelijk dat Tmobile niet klaar is voor de overname en er geen enkele manier is om service/hulp te krijgen. 

Gezien Tmobile zich niet aan de overeenkomst houdt lijkt het mij verstandig dat zij mij mijn beltegoed restitueert en ik een andere provider zoek. 

Deze gang van zaken bezorgt mij alleen maar stress en  dat is mij een telefoonnummer niet waard. 

Wat ik ook doe ik krijg allern maar foutmeldingen, meldingen de link te volgen, een sms te sturen, dat mijn wachtwoord niet klopt, het weken duurt totdat en nu weer brand. 

icon

Beste antwoord door David 6 januari 2020, 09:45

@wakeupkitty 

Je hebt jouw vraag ook al in dit topic gesteld. Je mag het in het vervolg bij één bericht per vraag houden.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@wakeupkitty 

Je hebt jouw vraag ook al in dit topic gesteld. Je mag het in het vervolg bij één bericht per vraag houden.

Dit topic gaat op slot.