beltegoed verdwenen?

Reputatie 2
ik heb een 'samsung C3050 . Ik heb laats 10 euro beltegoed gekregen via een beltegoedbon heb ik die opgewardeer eers had ik 0 cent en toen 10 euro. Ik heb 3 smsjes verstuurd (21 cent bij 24/7) en een dag later staat er in

This topic has been closed for comments

174 reacties

Reputatie 2
Ge-smst met een 4 cijferig nummer?
Reputatie 2
nee alleen naar en 06 nummer
Reputatie 2
Een smsdienst abonnement is zo gefixt!
Misschien niet per ongeluk een keer in de fout gegaan?
Reputatie 2
ehm per ongeluk naar en nummer gebeld toen je je mobiel in je zak had?
Reputatie 1
@Oranje50

Ik zie dat jij momenteel gebruik maakt van sms-diensten. Deze sms-diensten kunnen ervoor zorgen dat het beltegoed sneller op gaat als je gewend bent.
Ik adviseer je de sms-diensten op te zeggen en te blokkeren, dit kun je doen via de volgende websites smsafzeggen.nl en smsdienstenfilter.nl.
Reputatie 2
ik heb ca 30 sms beriichten verstuurd, maar er is bijna 4 euro weg, maak gebruik van 24/7
Reputatie 2
dat is idd 1,90 teveel afgeschreven.je moet 0,07 cent per sms betalen 30x 0,07 cent =2,10 euro mischien heb je meer gesmst of gebelt,kost ook geld he !
Reputatie 2
jah ik heb ook samsung c3050 pas opgewaardeerd 1o euro en rond de 6 euro verdween zonder te smsen of te bellen krijg ik het nog terug? ik heb ook 24/7
Reputatie 2
Ik heb sterk het idee dat er ineens 10 euro van mijn beltegoed verdwenen is. Is dit misschien de 10 euro die ik kreeg toen ik mn gegevens registreerde bij t-mobile (weet niet zeker of het 10 euro was maar wel een dergelijk bedrag)

Ik heb nu opnieuw opgewaardeerd en heb nu 43 euro o.i.d. beltegoed. Vervalt dit ? Het is toch zo dat na elk smsje of belletje weer 12 maanden ingaan ofzo of zelfs helemaal niet kan verlopen ?

A.u.b. antwoord.
Reputatie 2
Hoi, vandaag een Samsung met T-Mobile prepaid gekocht voor mijn dochter. We hebben nog niet gebeld en ge-smst. Wel een paar berichten ontvangen op deze telefoon, o.a. van T-mobile en wat familie (binnen nederland). Verder 2x 1233 (voicemail ingesteld) gebeld. En opeens is het beltegoed van 5 euro naar 1,95 euro geslonken. Wie oh wie weet wat hier aan de hand is?

Groeten,
Mama van Vera
Reputatie 5
@jinnytrek, als je gebruikmaakt van je simkaart (bellen/sms'en) dan wordt de geldigheid van je simkaart en je beltegoed met zes maanden verlengd. Je beltegoed vervalt dus nooit als je in ieder geval eenmaal in de zes maanden gebruikmaakt van je simkaart.
Reputatie 2
Heb mijn mobieltje 2 weken geleden opgewaardeerd met 10 euro. Van de week nog gekeken wat het beltegoed was, was ong. 7,50. Gisteren bleek dat er nog maar 0,50 opzat, terwijl ik all
Reputatie 2
Ik heb dat dan ook maar het was eerst erger dan nu
in de winkel van T-mobile kunnen ze er niks aan doen
Ik check elke keer als ik gebelt/gesmst heb mijn beltegoed
Reputatie 2
nou hier nog maar een keer opnieuw.
andere werd voor de verandering weer eens gesloten.
het 'kersttegoed' is bij mijn man nog steeds niet bijgeschreven.
en dan word hij gesloten met iedereen heeft het al gehad ,maar dat is dus NIET waar.waarom moeten alle topics constant dicht worden gegooid.
ik weet dat het overzichtelijk moet blijven maar echt alles gaat dicht.
Reputatie 5
@inky72, ik heb het mobieletelefoonnummer van je man nodig om zijn gegevens na te kunnen kijken. Je kunt dit doorgeven via een PM.
Reputatie 2
Ik had dat dus ook gister =O
eerst had ik 10,50 en nu nog maar 62 cent =O
en ik heb gekeken of ik niet iemand perongeluk gebeld had ofzoiets
en dat was niet zo
ik heb de 300 gratis smsjes bundel
en ineens waren die 297 inplaats van de 221 smsjes die ik eerst nog over had
echt raar...
Reputatie 2
na een paar maanden blijkt mij beltegoed verdwenen, zonder dat er SMS diensten zijn gebruikt. het gaat over zeker
Reputatie 6
Badge +8
Kost 5 euro , heb je geen facturen gehad dan?
Staan ze niet meer online?
Online kan je tot 6 maanden terug inzien.

Succes
Reputatie 5
Het is voor PrePaid-gebruikers niet mogelijk om een overzicht van de kosten die gemaakt zijn op te vragen. Deze dienst is alleen beschikbaar als je facturen ontvangt.
Reputatie 2
Ik heb vandaag mijn beltegoed opgewaardeerd via de bank

maar ik heb geen beltegoed bij geschreven op mijn mobiel:|

hoe kan dat dan weer?
Reputatie 5
@Jorddos, je beltegoed is inmiddels bijgeschreven.
Reputatie 2
ik heb nou ook al in 3 dagen 3x op moeten waarderen:S en telkens eindig ik op 3 cent.
en nu waardeer ik me btg op en het geld is van me bank. maar volgends t-mobile heb ik niet opgewaardeerd
Reputatie 2
Is het mogelijk om een belspecificatie op te vragen voor prepaid?
Ik zou graag willen zien waar het beltegoed aan op gaat. Mijn dochter's telefoon houdt namelijk maar de laatste 5 gesrpekken vast en er is niet op te maken hoe lang ze heeft gebeld.

Nog beter zou het zijn als je dit gewoon op de site zou kunnen zien.
Reputatie 2
ja ben het er volledig mee eens dat het zichtbaar moet komen op de site, zo kan je je eigen kinderen in de gaten houden wat ze doen.
Reputatie 2
en trouwens ook nog waar de smsjes naar toe gaan, al krijg je maar eens overzicht via mail