beltegoed verdwenen?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

174 reacties

Reputatie 5
@ferjan, ik zie dat je inmiddels reactie op je e-mailbericht over dit onderwerp hebt ontvangen. Je beltegoed is opgegaan aan het gebruik van internet.
Reputatie 2
Ik heb een abonnement met 300 belminuten en 100 smsjes per maand. Nu zie ik op mijn factuur (loopt van 28-09-10 tot 28-10-10) dat ik 254 belminuten heb verbruikt. Mijn beltegoed bedraagt op dit moment 291 belminuten. Waar zijn die 46 belminuten die ik over had van vorige maand gebleven?
Reputatie 7
pavlova schreef:

Ik heb een abonnement met 300 belminuten en 100 smsjes per maand. Nu zie ik op mijn factuur (loopt van 28-09-10 tot 28-10-10) dat ik 254 belminuten heb verbruikt. Mijn beltegoed bedraagt op dit moment 291 belminuten. Waar zijn die 46 belminuten die ik over had van vorige maand gebleven?

Ik zie dat je een Voordeelsim hebt. Bij dit abo neem je je minuten en sms-jes niet mee naar de volgende maand, zie ook de prijslijst: Belminuten en sms
Reputatie 2
hallo allemaal ,,

Als ik mijn prepaid kaart opwaardeer met bvb 10 euro en check het saldo met het nr 1244 staat er op het moment van opwaarderen 10 euro op . maar als ik de na een paar uur weer men bel te goed opvraag staat er ineens 9 euro zoveel op zonder dat ik de men telefoon heb gebruikt of internet gebruik ik heb ook het 3G netwerk uitgezet .

Er wordt dan ook zonder dat ik maar iets doe geld afgeschreven van men 10 euro bel te goed , ik heb een bonusms abonnement .
in de winkel wisten ze het niet van T-mobile weet iemand hoe dit kan of waar dit aan ligt ????

Met vr gr

Mcoy4088
Reputatie 2
@mcoy4088
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er naast het bellen en sms'en ook igebruik wordt gemaakt van internet. Kan het zijn dat je een dienst geactiveerd hebt die automatisch iets controleert of opvraagt. Ik adviseer je de instellingen van de telefoon te controleren.
Reputatie 2
heb net beltegoed opgewaardeerd via deze site.
krijg een sms dat mn beltegoed is opgewaardeerd met 10 euro.
wil ik gaan bellen hoor ik dat ik geen beltegoed heb??
het is wel afgeschreven ik snap er niks van????????/
Reputatie 2
waarom reageert niemand?? ik zit zonder beltegoed en ben
wel 10 euro kwijt..........
Reputatie 5
@Moena

In de opwaardering kan enkele vertraging zitten. Als je inlogt op My T-Mobile kun je zien dat het beltegoed reeds bijgeboekt is. Je zou nu dus ook gebruik moeten kunnen maken van je telefoon.
Reputatie 2
Ik heb een prepaid kaartje van mijn spaarpunten gekocht voor mijn zoontje.
Er zou 15 euro beltegoed op moeten staan.
Ik meldde hem aan voor my-t-mobile.
Toen ik 2 dagen later naar het beltegoed keek, stond er nog maar 4,75 op!
Het kind had 2 smsjes naar mij verstuurd!!!
Hoe kan dit?
Als ik info over zijn beltegoed wil, dan moet ik betalen voor deze info!
Reputatie 2
hallo vlindertrudy

je betaald bij t-mobile 23 cent per sms!!
dus dat zijn beltegoed zo komt
moet je miss is ff vragen wat je zoon er me uitspookt:P haha misschient heeft hij wel een vriendinnetje..;)
Reputatie 2
@mama2010

Mocht je vooral veel sms'en, bij prepaid mag je gratis 1x per maand van tariefplan wijzigen. Hier heb je ook een voordelige bij zitten voor sms'ers. Die is gelukkig geen 23 cent per sms. 😉

@vlindertrudy

Ik weet niet wat de oorzaak is dat het beltegoed afgeschreven is, maar let ook altijd op dat de telefoon niet in de broekzak per ongeluk smsjes verstuurd of op internet gaat. Zelf heb ik dit in het verleden vaak gehad.
Reputatie 6
@vlindertrudy

Veel telefoons maken automatisch verbinding met het internet om te kijken of er updates zijn voor software, email (denk aan smartphones) hiervoor worden ook kosten in rekening gebracht. Als je zoon zo'n telefoon heeft kan dit een verklaring zijn voor de kosten die gemaakt zijn.
Reputatie 7
Is het niet meer zo dat er standaard
Reputatie 6
@ezz

Dit is nog steeds zo, na het aanmelden bij krijg je 222 punten en dit kun je inwisselen voor € 10,- beltegoed, als je dit doet wordt dit binnen 3 dagen bij je bestaande tegoed bijgeschreven.
Reputatie 7
@ Chris076

Dank voor snelle reactie.

@vlindertrudy

Heb je je aangemeld voor T-Mobile Speciaal en de punten ingewisseld voor €10,- beltegoed?

Gr.
Reputatie 2
Bij mijn simpele Nokia is al eenmaal 20 euro en tweemaal 10 euro verdwenen nadat ik er een of twee keer kort mee gebeld had. Ik begrijp daar niets van. Weet ook niet, of het aan het toestel ligt - wordt weinig gebruikt, ligt thuis - of aan T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +8
@Rifwachter

Kan eigenlijk alleen maar liggen aan kosten in het buitenland of ander bijzondere kosten die later bij T-Mobile binnendruppelen.

Of een aktieve SMSdienst, zeg niet gelijk nee , want je bent snel de klos, een simpel puzzeltje oplossen met fantastische prijzen kan al fataal zijn.

sms diensten kan je blokkeren via smsdienstenfilter.nl
Reputatie 6
@Rifwachter
Ik zie dat je gebruikmaakt van het tariefplan T-Mobile PrePaid MyFaves. Bij dit tariefplan betaal je €0,35 per minuut. Je kunt ervoor kiezen om over te stappen naar T-Mobile PrePaid Bonus Sms. Je betaalt dan €0,29 per minuut. Dit kun je wijzigen via My T-Mobile. Ik zie dat er op dit moment geen sms-diensten geactiveerd staan.
Reputatie 2
Ik heb zojuist beltegoed opgewaardeerd, het is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik heb nog niks ontvangen. Normaal gaat dit direct goed, ik heb nu een scherm van iDeal dat de status wordt opgehaald.. iemand een idee wat er aan de hand is ?
Reputatie 6
@RomyG
Heb je opgewaardeerd via de T-Mobile website of via een andere website?
Reputatie 2
via de website van Tmobile ! dit doe ik altijd, en nooit geen problemen gehad..
Reputatie 2
Raymond schreef:

@RomyG
Heb je opgewaardeerd via de T-Mobile website of via een andere website?

de pagina met :de status wordt opgehaald is inmiddels verdwenen, ik heb nog geen beltegoed ontvangen,en het bedrag is van mijn rekening afgeschreven !! wat nu?!
Reputatie 6
@RomyG
Ik zie dat het beltegoed inmiddels is opgewaardeerd.
Reputatie 2
Ja, omdat ik het zelf heb gedaan via een andere website. Ik heb het van TMOBILE nog NIET ontvangen. Ik hoop toch zeker ergens deze dag nog eens beltegoed te ontvangen van vanochtend!