Beantwoord

Beltegoed verdwenen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Laatst had ik 20 euro opgewaardeerd en 10 euro daarvan had ik besteed aan een databundel, ik had nog een saldo van 3 euro erop staan, dan zou ik er dus nog 10 euro minimaal aan over moeten houden, maar ik heb nog maar een saldo van ongeveer 7 euro. Ik heb geen idee waar het tegoed aan op is gemaakt want volgens mij heb ik niemand gebeld en ik kan gratis bellen naar mijn ouders dankzij tmobile Samen.
icon

Beste antwoord door David 19 november 2018, 11:14

Hi Tanja,

Altijd goed om even bij te houden waar je beltegoed nou precies naartoe gaat!

Ik heb even gekeken en zie dat er naast een aangeschafte bundel toch ook nog is gebeld naar een nummer wat niet bij jouw T-Mobile Samen-groep zit. Dit is op 12 november geweest en er is toen totaal voor iets meer dan 27 minuten gebeld. Daar zijn dan ook de extra kosten van en daarom is jouw beltegoed lager dan de verwachte €10,-.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Tanja,

Je zult even moeten wachten op reactie van een moderator want die kunnen zien hoeveel je hebt verbruikt met spraak en data. Je kunt zelf alvast in de bel geschiedenis van je telefoon kijken wie je de afgelopen tijd gebeld hebt.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tanja,

Altijd goed om even bij te houden waar je beltegoed nou precies naartoe gaat!

Ik heb even gekeken en zie dat er naast een aangeschafte bundel toch ook nog is gebeld naar een nummer wat niet bij jouw T-Mobile Samen-groep zit. Dit is op 12 november geweest en er is toen totaal voor iets meer dan 27 minuten gebeld. Daar zijn dan ook de extra kosten van en daarom is jouw beltegoed lager dan de verwachte €10,-.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer