Beantwoord

Beltegoed verdwenen

• 24 juli 2019
  • 6 reacties
  • 547 Bekeken

Hallo,

19 juli heb ik opgewaardeerd met 20 euro waardoor mijn beltegoed 26,75 werd. Ook heb ik mijn bundel verandert naar betalen per mb. Eergisteren (de 22e) was mijn tegoed plotseling 0, terwijl ik niet 24/7 mijn mobiele data aan heb gehad, niet heb gebeld en maar een paar smsjes heb verstuurd.
Normaal gesproken krijg ik ALTIJD een smsje die me waarschuwt dat mijn tegoed bijna op is. Deze heb ik niet gekregen.

Ik zou graag willen weten waar dit geld heen is?
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 juli 2019, 14:57

Hoi Zeguers,

Ik kijk met jou mee en dan kan ik het je exact uitleggen!

Ik zie dat je gedurende deze periode 2 Combi M bundels hebt aangeschaft, per stuk zijn deze 10 euro. De bundel staat op maandelijkse verlengen, dus deze wordt elke maand opnieuw verlengd. Wil je dat niet, dan kun je dat uiteraard uitzetten! Ga dan naar https://www.t-mobile.nl/my/dashboard, scroll ietsje naar beneden en vink daar het automatisch verlengen van de bundel uit.

Lukt het zo helemaal? Als je nog hulp nodig hebt of vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Zeguers,

Ik kijk met jou mee en dan kan ik het je exact uitleggen!

Ik zie dat je gedurende deze periode 2 Combi M bundels hebt aangeschaft, per stuk zijn deze 10 euro. De bundel staat op maandelijkse verlengen, dus deze wordt elke maand opnieuw verlengd. Wil je dat niet, dan kun je dat uiteraard uitzetten! Ga dan naar https://www.t-mobile.nl/my/dashboard, scroll ietsje naar beneden en vink daar het automatisch verlengen van de bundel uit.

Lukt het zo helemaal? Als je nog hulp nodig hebt of vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Hallo,

Ik heb gister (23-7) opnieuw met 20 euro opgewaardeerd en een combi m bundel aangeschaft, aangezien mijn vorige opwaardering dus weg was. Maar op de 19e heb ik het automatisch verlengen uitgeschakeld en ben overgeschakeld naar betalen per mb, nadat ik door de MBs van mijn bundel heen was. Dit verklaart dus nog altijd niet waar de 20 euro heen is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi zeguers,

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Op 23/07/2019 heb je €20 opgewaardeerd en op 23/07/2019 heb je ook een bundel gekocht van €10 (combi M). Daarom is het beltegoed nu nog €10. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is!
Hallo,

Dat van de 23e weet ik. Het gaat me om de 20 euro tussen 19/7 en 23/7. Ik heb dus 2x met 20 euro opgewaardeerd omdat de 1e keer in 1 klap weg was. Ik heb mijn prepaid toen op betalen per mb gezet en automatisch verlengen uit. Ik heb geen smsjes gekregen over dat ik iets heb aangeschaft (omdat ik dat ook niet heb gedaan) en het lijkt me sterk dat ik er 20 euro doorheen gejaagd heb.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @zeguers,

Ik heb dit ook gelijk voor je nagekeken en hierin gaat het om het betalen per MB. Er zijn meerdere datasessies geweest en uiteindelijk heeft dat je het beltegoed gekost. Daarna geldt het antwoord van hierboven. Als je grotere datasessies hebt, dan is het altijd aan te raden om een internetbundel te kiezen, omdat dit voordeliger is dan betalen per MB.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten!
Hallo,

Ah goed, dan weet ik in ieder geval hoe het gegaan is en dat ik ook nooit meer betalen per mb ga gebruiken haha!
Bedankt voor alle moeite.

Reageer