Beantwoord

Beltegoed verdwenen bij PrePaid

• 10 december 2015
  • 5 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb een oud prepaid telefoon ,heb tot twee keer opgewaardeerd en het is zomaar verdwenen ,gebruik geen internet ,en heb een keer gebeld hoe zou dit kunnen
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 11 december 2015, 08:45

Hi 42adgueg44,

Met een PrePaid nummer kan beltegoed niet verdwijnen. Zolang je minimaal eens in de 6 maanden actief gebruik hebt gemaakt van jouw nummer, blijft het nummer actief. Jouw beltegoed kan dan alleen opraken als je er gebruik van maakt. Mogelijk heb je onbewust gebruik gemaakt van het internet of een sms-dienst. Dan kan het beltegoed "verdwijnen" zonder dat je bewust er gebruik van hebt gemaakt.

De klantenservice kan dit voor jou controleren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi 42adgueg44,

Met een PrePaid nummer kan beltegoed niet verdwijnen. Zolang je minimaal eens in de 6 maanden actief gebruik hebt gemaakt van jouw nummer, blijft het nummer actief. Jouw beltegoed kan dan alleen opraken als je er gebruik van maakt. Mogelijk heb je onbewust gebruik gemaakt van het internet of een sms-dienst. Dan kan het beltegoed "verdwijnen" zonder dat je bewust er gebruik van hebt gemaakt.

De klantenservice kan dit voor jou controleren.
@ 42adgueg44

Mijn excuses voor de verlate reactie! Het vermoeden van RHMvdEinde klopt inderdaad. Ik heb dit namelijk uitgezocht en ik zie dat het gebruik van sms-diensten de reden is dat je tegoed snel op is gegaan. Meer info over sms-diensten kan je terugvinden op onze website.

Zorgt dit voor meer duidelijkheid? 😉
@ 42adgueg44

Mijn excuses voor de verlate reactie! Het vermoeden van RHMvdEinde klopt inderdaad. Ik heb dit namelijk uitgezocht en ik zie dat het gebruik van sms-diensten de reden is dat je tegoed snel op is gegaan. Meer info over sms-diensten kan je terugvinden op onze website.

Zorgt dit voor meer duidelijkheid? ;)
Nee dit is voor mij niet duidelijk want de sms zijn gratis en ik gebruik geen sms .
Reputatie 6
Badge +16
Hallo 42adgueg44,

Had je toevallig al een kijkje genomen op deze pagina? Op deze pagina wordt namelijk meer informatie gegeven over sms-diensten. Voor meer duidelijkheid en de volledige procedure kan je ook een kijkje nemen in dit topic.

Als je, bewust of onbewust, gebruik maakt van sms-diensten dan worden er kosten in rekening gebracht voor het ontvangen van sms'jes. Dit staat dus los van het sms'en waar jij het over hebt. Een normale sms wordt inderdaad met je eventuele bundel verrekend. Ik hoop dat de bovenstaande pagina's meer duidelijkheid bieden.

Reageer