Beantwoord

Beltegoed verdwenen na opwaardering

• 30 juli 2017
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Ik heb een vraag. Ik heb vanmiddag mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro omdat mijn bel bundel morgen zou verlopen en dus weer geactiveerd moest worden, hiervoor moet 5 euro beschikbaar zijn. Nu keek ik net en bleek dat ineens al mijn beltegoed op is? Dit is eigenlijk onmogelijk aangezien ik gebruik maak van een bel- en internetbundel en thuis altijd op de WIFI zit. Daarnaast heb ik vandaag slechts één keer gebeld en ongeveer een kwartier gebruik gemaakt van internet, daarnaast heb ik alleen maar gebruik gemaakt van WIFI. De keren dat ik wel heb gebeld en gebruik heb gemaakt van mijn data zou ook niet van mijn beltegoed af moeten gaan, aangezien ik dus elke maand een bel- en internetbundel koop. Ik heb nog zeker 1500 MB aan internet over en daarnaast nog belminuten tot morgen. Nu dus mijn vraag, waar is in hemelsnaam mijn 10 euro beltegoed aan op gegaan? Het is letterlijk verdwenen en dus gewoon weggegooid geld. Ik moet nu morgen weer opnieuw mijn beltegoed opwaarderen maar dit durf ik dus niet aan, aangezien ik bang ben dat het dan nogmaals verdwijnt. Ik vind het nogal vreemd allemaal. Ik zie graag zo spoedig mogelijk een reactie tegemoet.

Groet,
Kayleigh
icon

Beste antwoord door Sam- 31 juli 2017, 16:19

Hey Kayleigh,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over de situatie. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat er inderdaad een opwaardering heeft plaatsgevonden en dat je daarna de belbundel hebt aangeschaft. Er is echter 2x een bedrag van 4,95 euro afgeschreven. Wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Om dit te corrigeren heb ik gelijk de onterecht afgeschreven 4,95 euro bijgeboekt. Deze is binnen 24 uur bijgeboekt, dit zal ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Als je verder nog vragen hebt Kayleigh dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Kayleigh,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil over de situatie. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat er inderdaad een opwaardering heeft plaatsgevonden en dat je daarna de belbundel hebt aangeschaft. Er is echter 2x een bedrag van 4,95 euro afgeschreven. Wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Om dit te corrigeren heb ik gelijk de onterecht afgeschreven 4,95 euro bijgeboekt. Deze is binnen 24 uur bijgeboekt, dit zal ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Als je verder nog vragen hebt Kayleigh dan horen we het graag van je!

Reageer