Beantwoord

Beltegoed verdwenen oktober

Toon eerste reactie

71 reacties

Hallo, normaal wordt die 10 euro voor internet altijd op de 1e afgeschreven, maar dat is nu niet gebeurd. Wat nu? Moet ik een sms sturen? En waarom is dat dan ineens?
Groettjes, Elisa
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/nikkii-148437/"

Wil je mij in een privébericht het nummer sturen waar het om gaat , dan kan ik dit voor je controleren.

@ Chris 076 Prive help niet als je geen antwoord geeft op wat ik je prive stuur
ik heb 27 augustus mijn beltegoed opgewaardeerd met 15 euro vervolgens heb ik een sms gestuurd naar 4000 en ik kreeg een sms met daarin dat mijn bundel is geactiveerd en dat die geldig is tot 24-10-2012.. En op 1 oktober kon ik niet meer pingen, watshappen op internet. waar ligt dat aan?
Ik heb ook het probleem van beltegoed dat verdwijnt. Er wordt om de dag steeds €0,40 afgeschreven en ik weet niet waaraan. Kan dit aub uitgezocht worden?
hallo

mijn internetbundel zou ongeveer vandaag op moeten zijn ik hoor dan een sms krijgen leo op uw bundel verloop op .... dus dan moet ik hem gaan activeren.
Nu ga ik inloggen en zie dat er ongeveer 10 euro van mij beltegoed weg is.
wie kan mijn hier mee helpen zonder dat ik weer contact moet opnemen met de klantenservice morgen
hallo ik heb dat ook bij mij is er 20 euro op? ben ook benieuwd waar dat aan op is gegaan in 1 dag
Op 8 september heb ik mijn prepaid tegoed met 20 euro opgewardeerd.
Vervolgens heb ik direct mijn internet geactiveerd voor 12.50 deze zou tot 8 oktober moeten lopen.
In de tussentijd heb ik hooguit nog 1 x een kort belletje gepleegd waar dus geen hoge kosten aan verbonden kunnen zijn.

Op 2 oktober om kwart over 7 sochtends viel mijn internet uit en is nooit meer geactiveerd tevens was al mijn beltegoed ook op.
Ik heb dit ooit een keer eerder meegemaakt, dit was toen door een interne fout bij T-Mobile.
Nu vraag ik mij ten zeerste af hoe het nu kan dat dit (alweer) gebeurt.

Kan iemand antwoord op dit raadsel geven 

met vriendelijke groet,

Nick Groen
Zondag 16 september heb ik 20 eu opgewaardeerd voor een bb prepaid bunden en vervolgens kreeg ik een sms waarop stond dat het geldig was tot 15 oktober, ongeveer een hele maand.. dus tot die tijd kan ik w'appen pingen e.d.

MAAARR 1 oktober na 16:00 uur s'middags deed mijn ping en w'app het niet meer.. HOE ZITT DATTTTT!!??
Reputatie 6
Badge +8
Heb ook een abonnement gehad via GSM topdeals , prima prijs/tarief.
Gewoon rekening mee houden dat je niets meeneemt , dan is het een prima prijsplan.
Mijn vragen zijn opgelost dankzij klantenservice  
Reputatie 4
Badge +3
@all

Bij de BlackBerry PrePaid betaal je maximaal €10,- per kalendermaand voor internet. Omdat op 1 oktober de nieuwe kalendermaand is begonnen wordt er automatisch weer €10,- afgeschreven om de rest van de maand gebruik te kunnen van internet. Dit gaat automatisch en hier hoef je niets voor aan te zetten. Wanneer je BLACKBERRY naar 4000 sms-t, activeer je voor €2,50 alleende BlackBerry Services zodat je kunt pingen.

Om dit te voorkomen in de toekomst kun je er ook voor kiezen om over te stappen op de nieuwe BlacbBerry Bundel. Je betaalt dan eenmalig €12,50 en je krijgt hierbij 350MB internet en toegang tot de BlackBerry Services. Wanneer je de Bundel aanzet is deze 30 dagen geldig of tot dat de 350MB is verbruikt. Je kunt de nieuwe BlackBerry Bundel aanzetten door BB INTERNET te sms-en naar 4000. Kijk voor meer informatie hier. De nieuwe BlackBerry Bundel kun je overigens pas aanzetten wanneer je huidige Bundel is verlopen.
Ik heb ook het probleem van beltegoed dat verdwijnt. Er wordt om de dag steeds €0,40 afgeschreven en ik weet niet waaraan. Kan dit aub uitgezocht worden?

Vandaag weer €0,40 verdwenen.
Reputatie 6
@Chronos

Jouw internetbundel is beëindigd, hierna betaal je het reguliere tarief dat hoort bij jouw tariefplan. Dit betekend dat je € 2,- per Mb betaald in gedeelten van € 0,40 Je kunt een internetbundel activeren om voor een vast bedrag een periode gebruik te maken van internet/data
Ik ben mijn telefoon verloren, het is prepaid. Er is nog een beltegoed van ruim 10 euro. Is het mogelijk dat dit beltegeod op een andere prepaidgebruiker van t-mobile gezet kan worden? En mocht dit kunnen, hoe kan ik dat dan regelen?
Reputatie 6
@Johan en Do

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Dit is niet mogelijk, tegoed is niet overdraagbaar tussen klanten van T-Mobile. Dit kun je terugvinden in de Algemene Voorwaarden
hallo

ik heb net mijn t mobile kaartje geregistreerd en moet nu wachten op mijn 10 euro hiervoor heb ik mijn simkaartje eruit gehaald zodat er geen btg af zou gaan ookal is de simkaart eruit gaat er bel tegoed af????
raardit

Gio
Hallo, ik mail namens mijn dochter,. zij heeft een prepaid simkaart en heeft  op 17 oktober €15,00 opgewaardeerd voor blackberry internet, ze heeft ook de sms verstuurd, maar vandaag kan ze niet meer pingen omdat er geen tegoed meer op zit, hoe kan dit? ze gebruik de bb internet alleen maar om te pingen.
graag hoor ik zsm waar het fout is gegaan, omdat ze gewoon geen geld heeft om nog eens €15 op te waarderen. 

- 06-nummer verwijderd door moderator -
Hoi,

ik wil overstappen binnen t-mobile. 
ik heb nog 200 euro aan beltegoed. 

Het voelt niet goed als dit allemaal zinloos verdwijnt. Kan het misschien omgezet worden naar punten voor de t-mobile extra shop?

hoor heel graag van u.
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag E20,00 opgeladen op een prepaid van T-mobile en s'avonds E 0,83 te horen.
Wat is er aan de hand met die stelen van geld? 
Ik heb sindskort een smartphone nokia lumia 900 alles heb ik uitgeschakeld wat betreft wi-fi en interneet, wat kan ik nu doen? OP de eerste dag was ik ook wat geld kwijt maar toen dacht ik nou ja een nieuw toestel ergens verkeerd ingetoets maar nu ben ik het zat .................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: HET IS GEWOON STELEN !! WANT ALS JE ALLES HEB UITGESCHAKELD EN JE GELD IS WEG DAT HEET GEWOON STELEN!!!!!
Reputatie 6
@ortica

Er zijn kosten gemaakt voor bellen en sms'en, ook zijn er bedragen afgeschreven voor het gebruik van data/internet. Het lijkt er op dat de door jou ingestelde blokkade niet juist is. Het toestel controleert automatisch of er verbinding gemaakt kan worden, zodra dit via het mobiele netwerk loopt, worden er kosten in rekening gebracht.
bericht geplaatst in nieuwe forum threat dankje 🙂

Reageer