Beantwoord

Beltegoed verdwenen - tijdelijk tegoed

• 3 januari 2020
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

Zo'n 4-5 maanden geleden was mijn tegoed opgewaardeerd met 20 euro, hiervan had ik een sms-gekregen, maar het tegoed was toen niet toegevoegd. Dit was daarna opgelost en had ik 20 euro tijdelijk tegoed tot 29 november gekregen. (Overigens was dit 2 keer gedaan waardoor ik 40 euro had, dit was een 'goede' fout aan jullie kant). Dit was toen een goede oplossing, maar ik gebruik amper mijn tegoed. Ik heb in die 3 maanden maar ongeveer 1 euro verbruikt en zit ik nu weer zonder tegoed.

icon

Beste antwoord door Hajar 9 januari 2020, 10:10

Hi @edenastrid 

Wat fijn dat je destijds zo goed bent geholpen. Ik zie dat je huidige tegoed op is dus als je weer gebruik wilt kunnen maken van je PrePaid aansluiting dan kun je tegoed opwaarderen. Als je zelf weinig tegoed verbruikt, maar bijvoorbeeld wel graag data verbruikt dan kun je er ook voor kiezen om een databundel te activeren. Op deze pagina kun je zien wat wij allemaal aanbieden bij PrePaid. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @edenastrid 

Wat fijn dat je destijds zo goed bent geholpen. Ik zie dat je huidige tegoed op is dus als je weer gebruik wilt kunnen maken van je PrePaid aansluiting dan kun je tegoed opwaarderen. Als je zelf weinig tegoed verbruikt, maar bijvoorbeeld wel graag data verbruikt dan kun je er ook voor kiezen om een databundel te activeren. Op deze pagina kun je zien wat wij allemaal aanbieden bij PrePaid. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Nou ik zit nu dus nog met het probleem dat ik alsnog mijn beltegoed kwijt ben. De 20euro die oorspronkelijk was opgewaardeerd zou altijd geldig zijn. Toen was tijdelijk tegoed wel een oplossing, maar ook maar 'tijdelijk'. Nu ik dat tijdelijk tegoed kwijt ben, zit ik dus alsnog met 19euro weggegooid.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @edenastrid 

Ik begrijp je punt. Er is nu tegoed toegevoegd aan je account en deze is blijven geldig. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Dankjewel!

Reageer