Beantwoord

Beltegoed weg

Goedemorgen,

Ik heb vrijdag 10 mei mijn beltegoed met 25 euro opgewaardeerd, echter heb ik niks ontvangen, terwijl ik wel betaald heb. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast bedankt.

Groeten Kevin
icon

Beste antwoord door Nevik 14 mei 2013, 10:46

Opgelost. Via de Tmobile Facebook super geholpen. 😃

Bekijk origineel

18 reacties

Opgelost. Via de Tmobile Facebook super geholpen. 😃
Reputatie 6
@Nevik

Heel fijn om dit te lezen 🙂 Ik zal het doorgeven aan de collega's !
Hallo,

Mijn beltegoed klopt niet helemaal... Op de site staat dat ik €12,09, maar als ik 1244 bel wordt mij verteld dat ik €0,00 aan beltegoed heb.
Ik kan dus verder niemand bellen of sms'en..
Alvast bedankt.

Rutger
Reputatie 5
@Rutger R. wat vervelend dat je niemand meer kunt bellen of sms'en! Ik zie dat je inderdaad nog beltegoed bezit. Welke melding krijg je wanneer je een sms'je stuurt of telefoontje pleegt?
''Kan het bericht niet verzenden'', omdat ik dus zogenaamd €0,00 beltegoed heb.. 
Beter wordt ik even snel geholpen, er zit nogal haast achter..
:s
Reputatie 5
@Rutger R. ik heb wat aangepast aan je netwerk instellingen. Zou je je toestel willen herstarten en aangeven of het probleem zo is opgelost?
Nee, helaas niet..
Het zegt nog steeds dat ik €0,00 beltegoed heb..
Helaas, helaas, ook mijn beltegoed is weg. Ik had 15 euro bij aanschaf van het toestel, Eri zijn 4 sms jes verstuurd en 5minuten gebeld en 2,33 kb dataverkeer geweest. Ik baal heel erg. Het toestel is van mijn 11 jarige zoen en 15 euro is voor hem heel veel geld.
Wij hebben een paar dagen geleden twee Galaxy S Plus toestellen in gebruik genomen met beide een pre-paid kaart. Op de een of andere manier raakt ons beltegoed op, terwijl we de toestellen nauwelijks gebruikt hebben. Onder gegevensgebruik vind ik bij mijn toestel:Maps 738KB, Android-systeem 375 KB, Google Services 203 KB, Google zoeken 71,10 KB, Berichten 18,64 KB, Samsung Apps 7,79 KB Samsung Go 4,54 KB. Hoe kan dat allemaal, terwijl ik uitsluitend een telefoonkaart heb en helemaal niet op internet geweest ben? 
Wij hebben een paar dagen geleden twee Galaxy S Plus toestellen in gebruik genomen met beide een pre-paid kaart. Op de een of andere manier raakt ons beltegoed op, terwijl we de toestellen nauwelijks gebruikt hebben. Onder gegevensgebruik vind ik bij mijn toestel:Maps 738KB, Android-systeem 375 KB, Google Services 203 KB, Google zoeken 71,10 KB, Berichten 18,64 KB, Samsung Apps 7,79 KB Samsung Go 4,54 KB. Hoe kan dat allemaal, terwijl ik uitsluitend een telefoonkaart heb en helemaal niet op internet geweest ben? 

Voor de volledigheid: het gaat om Galaxy SII plus toestellen (I9105)
Help mij, ik ben er nog steeds niet, mijn whatsapp doet het opeens wel weer, maar ik kan nog steeds niet gebeld worden, of niet bellen??
Reputatie 6
@SX06105

Smartphones maken zelfstandig contact met internet, dit om updates/berichten etc. te zoeken. De data die je geeft, geeft aan dat er gebruik is gemaakt van een internetverbinding. Wanneer je niet verbonden bent met een WiFi netwerk worden hier kosten voor in rekening gebracht. Het is aan te raden om een databundel te activeren, zodat je voor een vast bedrag gebruik kunt maken van internet/data. Meer informatie hierover kun je hier vinden.
Hallo mensen, 

Ik zit hier nog altijd met hetzelfde probleem, kan ik geholpen worden..
Alle informatie staat hierboven.
ik heb een telefoon zonder internet toegang   en heb van de week 10 euro  beltegoed gekregen  mijn telefoon heeft steeds  thuis op mijn kast gelegen  maar toch heb ik ineens nog naar 0.28 cent    mijn moeder is flink boos
Reputatie 6
@Rutger R.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de Klantenservice en dat er een nieuwe simkaart naar je is verstuurd 🙂! Graag hoor ik of je probleem hiermee is verholpen!

@DAMIAN99, welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken en je tegoed is niet verbruikt door data vanuit je toestel. Ik zie dat het gaat om uitgaande gesprekken en sms diensten.
Hoi, ik heb woensdag 15-01-2014 10 euro beltegoed opgewaardeerd. Ik heb vanaf toen nog geen een keer gebruikt. Ik wou vanochtend even mijn voicemail beluisteren maar dat kon niet want ik had nog maar 0.4 cent! Hoe kan dit, ligt het aan de wif, of de 3G ofzo? Please, help me want ik weet niet hoe dit is gebeurt!
Reputatie 6
@xyagmurselina

Welkom hier bij ons op het T-Mobile Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken. Er is verbinding geweest via ons mobiele netwerk, hier zijn kosten voor in rekening gebracht. Wanneer je een internetbundel activeert, kun je voor een vast bedrag een bepaalde hoeveelheid data gebruiken via ons mobiele netwerk. Je kunt hier een overzicht vinden van de Internetbundels. Wanneer je via WiFi een verbinding hebt, worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht (is jouw eigen verbinding of van iemand anders), via 3G/HSDPA worden kosten in rekening gebracht of wanneer je een bundel hebt, met deze bundel verrekend.
Is dit antwoord zo duidelijk?

Reageer