Beantwoord

Beltegoed weg

• 27 november 2016
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Ik heb deze week 10 euro erbij gedaan en dan krijg je ook 250mb, ik heb die mbs niet en mij beltegoed is zonder internet aan weer terug naar €1,69- Hoe kan dit, dit is niet de eerste keer dat ik dit heb.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 27 november 2016, 14:20

Hoi JelmerL, welkom op het klantenforum.

Bedoel je de 250 bonus MB's die vroeger direct bij een opwaardering van het prepaid tegoed erbij kwamen? Dat is al een aantal maanden niet meer zo, de MB's zijn toegevoegd aan Prepaid Surprise. Zie dit topic voor meer informatie daarover.

Het kan dus zijn dat je tegoed wel is opgegaan aan internet, wanneer je de dataverbinding aan hebt laten staan. Het zou ook kunnen zijn dat je onbewust een sms-dienst hebt geactiveerd, dat kun je op www.payinfo.nl achterhalen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi JelmerL, welkom op het klantenforum.

Bedoel je de 250 bonus MB's die vroeger direct bij een opwaardering van het prepaid tegoed erbij kwamen? Dat is al een aantal maanden niet meer zo, de MB's zijn toegevoegd aan Prepaid Surprise. Zie dit topic voor meer informatie daarover.

Het kan dus zijn dat je tegoed wel is opgegaan aan internet, wanneer je de dataverbinding aan hebt laten staan. Het zou ook kunnen zijn dat je onbewust een sms-dienst hebt geactiveerd, dat kun je op www.payinfo.nl achterhalen.

Reageer