Beantwoord

Beltegoed weg na opwaardering

• 29 mei 2017
  • 9 reacties
  • 82 Bekeken

Ik heb vanmorgen 10 euro opgewaardeerd. Toen 15 min gebeld. Toen had ik nog 7 euro en en nog iets toen surprise gespeelt en 60 belminuten gekregen heb ik net 6 min gebeld. En in een heb ik nog 1.87 euro en mijn 60 belminuten staan nog. Dat is toch gek?
icon

Beste antwoord door David 30 mei 2017, 10:48

Hoi Marleen,

Mijn collega Thalina had al aangegeven dat het dubbel posten niet is toegestaan en daarnaast wil ik je ook wijzen op het zogeheten bumpen van jouw topic. Wij pakken alle berichten op volgorden van binnenkomst op, dus het is niet nodig om alleen vraagtekens in een reactie te plaatsen. We handelen alles af, dus geen enkel bericht blijft onbeantwoord.

Wat betreft jouw vraag: Er zijn gisterochtend servicenummers gebeld en daar zitten kosten aan verbonden. De belminuten van PrePaid Surprise zijn ook niet geldig voor het bellen naar servicenummers. Ik zou je willen aanraden om in het vervolg na te gaan of een servicenummer kosten rekent voor het bellen. Op die manier kom je achteraf niet voor verrassingen te staan.

Hopelijk is de uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marleen,

Mijn collega Thalina had al aangegeven dat het dubbel posten niet is toegestaan en daarnaast wil ik je ook wijzen op het zogeheten bumpen van jouw topic. Wij pakken alle berichten op volgorden van binnenkomst op, dus het is niet nodig om alleen vraagtekens in een reactie te plaatsen. We handelen alles af, dus geen enkel bericht blijft onbeantwoord.

Wat betreft jouw vraag: Er zijn gisterochtend servicenummers gebeld en daar zitten kosten aan verbonden. De belminuten van PrePaid Surprise zijn ook niet geldig voor het bellen naar servicenummers. Ik zou je willen aanraden om in het vervolg na te gaan of een servicenummer kosten rekent voor het bellen. Op die manier kom je achteraf niet voor verrassingen te staan.

Hopelijk is de uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!
Wachten tot er iemand van T-Mobile reageert, of bezoek de Chat
En nu?
Geen idee, in dat geval.
Heb een bundel
Het kan ook zijn dat je door internetgebruik (buiten de wifi om) veel beltegoed bent verloren.
????
Dat heb ik al gedaan. Maar heb geen betaalde diensten
Hallo Marleentje,

Neem eens een kijkje op de website van Payinfo of je niet toevallig een SMS-dienst hebt geactiveerd.

Reageer